Witam ponownie po dłuższej przerwie:)
Z uwagi na chęć powrotu od off roadu przymierzam się do zakupu jakiegoś auta. Miałem samuraia, a teraz planuję zakup vitary. Vitara którą planuję zakupić posiada stalowy most z Grand Vitary, przełożenia 5,12. Dodatkowo posiada reduktor od suki. Pytanie .... czy ktoś z Was ma jakąś wiedzę o takich zmianach mostu w Vitarze? Google przeczytane
_________________ Wolę pchać Samuraia niż jeździć Patrolem :)
ameliniowe się mielą, więc vitarowcy pakują stalowe, mocniejsze. Operacja znana i polecana.
Przełożenia 5.12 seryjnie montowane w 1.6 8v
reduktor od suki domyślam się, że chodzi o samuraia.
Wolniejsze przełożenia niż seryjny z vitary. Ciekawe tylko czy na skrzyni od 2WD czy przerabiana seryjna (w serii reduktor jest bezpośrednio połączony ze skrzynią nie jak w samuraiu przez wał)
Vitary nigdy nie miałem (ale chciałem )
Poszukaj sobie zdjęć skrzyni/reduktora vitary i samuraia to zobaczysz o co chodzi.
Jedni zakładają skrzynię od Vitary 2WD+reduktor samuraia bo skrzynia ma wyjście na wał, inni przerabiają skrzynię 4WD żeby można było dać wał (zaślepki i takie tam sprawy)
Które lepsze nie mam pojęcia, ze skrzynią 2WD jest problem z zakupem.
Most z GV Vitarowcy polecają, chociaż do większych dętek i to zaczyna być mało (ale to tak ze 33' dopiero)
Seryjny, amelinowy są artyści co mielili na MTkach 28' ale są też tacy co na simexopodobnych 29' podobno jeżdżą bez problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum