widze ze poglad na dystanse jest w wiekszosci ze kepiej dystans drozszy ze szpilkami, pytanie
jesli kupuje ,,zwykle,, dystanse i woadomo szpilki sa za krotkie-czy jechac do tokarza czy mozna kupic szpilki na metry i zastosowac w tej opcji ( u mnie opcja szpilka plus nakretki)
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 281 Skąd: ESI
Wysłany: 2011-03-14, 20:55
kolego prawda jest taka że ja chciałem zobaczyć czy szpilki 7mm da rade założyć jeżeli by było inaczej w cenie tokarz miał mi stoczyć ile bede chciał czasami warto eksperymentować
CZEE
JA zrobiłem dystanse
same krążki z otworami na szpilki org. od SUZI
i zostany rozwiercone drugie otwory i nagwintowane
pod śruby szpilkowe od POLONEZA
Pomógł: 19 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 1476 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-10-15, 22:39
Siemka,
Powiedzcie jaki można założyć maksymalny dystans przy standardowych felgach nie odwracanych ? Czytam i czytam i się zastanawiam jak mocno można odsadzić koła dystansem przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i trwałości podzespołów?
Każdy chciałby zyskać trochę stabilności na przechyłach w miarę możliwości finansowych.
To ja proponuję licytację:D
Kto co zamontował, jakie konsekwencje dla łożysk, napędów itp. i jakie efekty. Chętnie się sam zapoznam, bo spędzam sporo czasu na sporych przechyłach.
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum