a podpowie ktoś jakie to są mniej więcej koszty przerobienia samuraja czyli : wsadzenie reduktora od sj 410 podniesienie +2 cale tak żeby weszły 30 - 31 cali ( chyba że trzeba coś więcej przerabiać ) opony zamontowanie wzmocnionych resorów ( prosił bym o podpowiedź jakich i od jakiego dawcy i czy warto np. zamontować lovells na co one wpływają i czym są leprze od resorów np. z mazura ) i jakiejś rozsądnej wyciągarki na razie tylko na przód. Potrzebował bym tych orientacyjnych kosztów bo pomoże mi to wycenić wybrany egzemplarz czy warto dać za niego tyle czy tyle
reduktor koło 800 używany
podniesienie na budzie: trudno powiedzieć 200-500 na gotowych zestawach, we własnym zakresie 100 (?)
opony np. kopia simexa z Glob guma ~1500 nowe
resory mazura koło 1700 nowe
wyciągarka 1500 nowa
nono chcialbym zeby podniesienie budy za 100 zł:D Same śruby z nakrętkami w hurtowni 40 zł, no chyba że w castoramie tw. 5.8 za 10 zł i jazda...
Przy zakupie zawsze dobrze żeby auto już w sobie coś "cennego" miało, bo wiadomo, że ten który sprzedaje doinwestowany samochód to w niewielkiej części odzyska to co włożył
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum