Panowie pytanko mam, mam suze, w totalnej seri, nie widziała nigdy terenu, dopiero kupiona i cieknie mi na kulach mostow, reszta wydaje sie byc ok, czy wystarczy ze wymienie tylko uszczelniacze na kulach czy lepiej odrazu wymienic reszte?
Za to że cieknie z kuli odpowiedzialny jest uszczelniacz półosi w moście. Uszczelniacze kuli zwykle też się wymienia to często nie ma co składać z powrotem, ale nie jest to obligatoryjne.
panowie ile powinno miec uzebienie przegubu zew. od strony koła 26 czy 23, a ile wew. uzebienie 19czy 22 jaka jest średnica pierścienia uszczelniającego 28,44 czy 45 takie pytania mi zadał sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym prosże o pomoc sprawa tyczy się samuraia z 92r na szerokich mostach na gaźniku
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
Zmień sklep...
Jakbyś poszedł do lekarza a ten zapytał "Nie wie pan przypadkiem jaka jest normalna temperatura człowieka?" to co byś zrobił?
w 100 % sie zgadzam
to sa podstawy podstaw
co do wczesniejszych wypowiedzi to łozyska zwrotnicy obojetnie jakie byle chodziły jak auto jest na seryjnym zawieszeniu tzn nie ma kątów na mostach pozmienianych np za długimi wieszakami albo zle wspawanymi wahaczami to sa wieczne byle były nasmarowane
a co do kupowania mostu bo przegub strzela to nie rozumiem , ja startuje raz na miesiac w rajdach i srednio co drugi urywam jakis przegub , to jak bym za każdym razem most kupował to bym miał pół garaży dyfrów i pochew
sprawa jest prosta słychac przegub to sie kupuje fabrycznie nowy stary rozcina aby uratować półośke i zakłada nowy i w teren
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum