Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-25, 14:08
Łoo kurde, ale różnica między tym zdjęciem z pierwszego linku, a tym z drugiego... Ładnie wam to wyszło. Chwilę pojeździcie i znów nadejdą nowe plany co można by zrobić...
a ja już widzę że sporo rzeczy za niedługo będziesz przerabiał , np drążek ci się wygnie bo nie wzmocniony i rurę tłumika urwiesz ,. czemu nie robiliście od razu na sprężynie ? a tak to łady sprzęcik
_________________ Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-03-25, 20:01
Całkiem ładna i czysta robota, ale drążek mi się nie podoba, do spoa lepiej założyć wąs od w116, bo taki kąt na drążku i w dodatku pogiętym, to słaby pomysł
Tylny zawias nie jest za sztywny do tak odchudzonej budy?
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-25, 20:19
klatka gieta czy kolankowa ;)?
[ Dodano: 2013-03-25, 20:23 ]
sjbielsko : tez mam zaspawany i jezdzi sie i wiele lepiej w blocie na podjazdach ale słabszy promien skretu oraz gorzej na trawersie :P
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
czuperek: korek od baku jest od Kia Sorento.
Didymos: niema różnicy, Samuraj sam z siebie jest autem sztywnym i twardym, nie zauważyłem różnicy a w przyszłości przyjdzie wyciągarka.
kewin: klatka częściowo gięta , częściowo kolankowa
sjbielsko: Nie jest źle, a co najważniejsze różnica w terenie kolosalna, bo te auto służy tylko do zabawy w terenie. Kolega zaspawał z przodu w fronterze , założył sprzęgięłka, jeździ rok i jest ok a samochód wchodzi wszędzie.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-25, 22:00
Pewno by się przydało, aby konstrukcje wyważyć lepiej, bo strasznie musi skakać tyłek na dziurach i w ogóle. Przecie tam żadnych kilogramów nie ma prawie.
Najbardziej to mi się fele podobają. Super są.
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-25, 22:10
sokratesb ale najwieksza zaleta samuraia to jego waga :)jesli radek chce jezdzic w klasach w ktorych mozna uzywac wyciagarek to jest to dla niego dobra koncepcja lekkie uto łatwiej wciagnac :P
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-25, 22:19
Ale ja nie mówię, że jest za lekki, tylko proporcjonalnie przód pewno za ciężki do tyłu.
Jakby włożyć do tyłu mechanika i chłodnicę to powinno być spoko chyba, nie?
Wiadomo, że im lżejszy tym lepszy i bardzo dobrze, że odchudzony.
Waga wagą, ale jeżeli tył będzie pusty to szału nie zrobi. Przód będzie pchał auto w dół, a tył będzie lekko zrywał podłoże. Chłodnica i akumulator zrobi trochę różnicy ale nadal będzie mało :/ Może zapas na krzyż od klatki...
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-25, 22:25
w sumie macie racje w dodatku ze jest blokada spawlock z tyłu to bedzie go podrzucac dosc czesto ja u siebie mam normalnie i do tego duzy bak chłodnice koło zapas 31 i czsem jak nie moge podjechac dosc mocno rzuca tyłem
[ Dodano: 2013-03-25, 22:27 ]
ja bym nie cioł tyłu az tak nie majac w planach springa bo nic sie prawie nie zmieniło poza tym ze dziwnie wyglada i jest słabo dowazony tak jak mowicie ;)
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum