Ogolnie to faktycznie nie przywiazuje sie do pojazdow
Z motorami tak poprostu wyszlo ,kupowalem uszkodzone ,robilem ,chwile pojezdzilem i sprzedawalem z lekkim zyskiem ;)
A to mne esklonilo ze Samurai jest jeszcze lzejszy jak Vitara ,i tym razem w zawieszeniu chce zastosowac 4linka ,podwojne V z tylu i mozliwe ze z przodu rowniez ale juz rownolegle lagi plus panhard Do tego klatka i jeszcze pare patentow ;)
DT80 ani DT125 nie daje rady ,EXC 125 jak najbardziej :)
_________________ Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-31, 14:45
ale teraz ma mniejsza wage jakbym robił springa i wycinal tył to zrobiłbym sobie ze zwykłej blachy i wkleił plexe :D ja u siebie mam z cc bo było prosciej :P
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
SUKA MK3 ma byc z sercem stworzona :P
Tylni most wpada od vitary ,ze wzgedlu na to ze jest szerszy i wytrzymalszy znacznie i tak bedzie wystawal poza obrys ,bo chce nieograniczony kat zejscia ,zreszta kat ataku tez daze do "wyzerowania" ;)
Przedni most 10cm do przodu idzie ,bo za chiny nie zniszcze suki i nie zabiore jej pieknego pyszczka :)
Poki co plan jest elektryk na pace z syntetykiem wypuszczonym na przod i mozliwoscia targania sie do tylu.. Ale dzisiaj pol dnia ogladalem filmiki z zeszlorocznego MAGAM (w tym roku odwolali impreze lesnicze samoluby ;( ) i cos mi sie wydaje ze bede rozbieral reduktor i PTO kombinowal do niego
Ogolnie byl to blaszak ,a i tak jeszcze nie wszystkie odpadki odpsrzedane ,a juz ubylo 110kg :D :D a jeszcze podloga cala i resory..
Klatka okolo 40kg bedzie wazyc 2arkusze blachy 0,8 to kolejne 24kg pol arkusza 1mm 9kg... Do tego wyciagarka takze mam nadzieje na finiszu chociaz 20kg mniej uzyskac
[ Dodano: 2013-03-31, 23:28 ]
Kamilson napisał/a:
kaczmarr_ dzieki ci Wielki człowieku za zamieszczenie ostatniego zdjecia .. szukałem inspiracje na uciecie dupy i własnie znalazłem :)
Zwale troszeczke od ciebie , jezeli sie nie obrazisz
Oj.. To nie przejdzie ! ;D Wlasny projekt -mam patenta ;D Nie no joke ;) jasne ze sciagaj ;) ,z miejsca zaznaczam bierz rury gruboscienne bezszfowe -tylko one nie zalamuja sie na zwyklej gietarce tyle ze sa o 1/3 ciezsze od cienkosciennej :/
_________________ Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
Ostatnio zmieniony przez kaczmarr_ 2013-04-01, 10:57, w całości zmieniany 1 raz
Kaczmarr powiedz mi tylko z jakich rur chcesz zrobic klatke ze bedzie ona wazyla tylko 40 kg. Wedlug moich wyliczen taka klatka robiona z zimnociagnionych bezszwowych precyzyjnych 45 mm na 2.5 bedzie wazyla okolo 65-70 kg.
Kaczmarr powiedz mi tylko z jakich rur chcesz zrobic klatke ze bedzie ona wazyla tylko 40 kg. Wedlug moich wyliczen taka klatka robiona z zimnociagnionych bezszwowych precyzyjnych 45 mm na 2.5 bedzie wazyla okolo 65-70 kg.
Rura gruboscienna bezszfowa fi 32 (wewnatrz) ,wazylem 1m tej rury ,ale juz nie pamietam ile dokladnie wyszla ,po przeliczeniu metrow potrzebnych na klatke wyszlo mi niecale 40kg ,plus 4x1m fi25 na tylne blotniki i przod tez chce fi25 jakies 4m ,przyspawac od srodka komory silnika co by mi sie przy ocierkach blachy nie giely -ale tych fi25 juz nie doliczalem ,mysle ze max 10kg dojdzie ,ogolnie sama klatka nad kabina i tylne palaki to 40kg niecale -byly to obliczenia w glowie wiec dokaldne napewno nie sa :D
[ Dodano: 2013-04-01, 11:09 ]
Nie ma tez co swirowac ze srednica rur i gruboscia ich scianki ,bo suka to nie parch ,nie wazy 2ton ,a rolki jak sie zalicza to nie przy 200km/h tylko poprostu przy wychylce ,nie ma tam wtedy zadnych powaznych sil do wytracenia
Dodam jeszcze ze tylne palaki mam zrobione z rury 32 ale juz ciekosciennej -pare kg urwane
_________________ Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow.
Z pamieci.. 3,5m palak wspawany w bude 1,2m na jedna poprzeczke ,tylni palak CHYBA 1,5m jeden i bok kabiny1,7m tez jedna szt, plus poprzeczka na dachu 1m i poprzeczka na dole szyby 1m razem 13,5m ,nie wiem ile rura wazy ,ale patrzac na parametry to chyba o tej samej mowimy.. niech bedzie 2,5kg/1m .to wychodzi 34kg w przyblizeniu ,z tym ze NIE licze rur na tylnich blotnikach i rur ktore pojda w komore silnika ale jak wczesniej pisalem tam pojdzie gruboscienna bezszfowa calowka ,z tego wzgledu ze tamte rejony nie odpowiadaja juz za moje bezpieczenstwo.. Tak naprawde glownym elementem takiej prostej klatki ktory odpowiada za bezpieczenstwo (zeby sie nie zlozyla buda jak domek z kart) to wlasnie palak w budzie i krzyzak w srodku ,druga sprawa to boki klatki opatulujace kabine i tylne palaki aby ow konstrukacja z krzyza i palaka buda nie polozyla sie do przodu lub do tylu..
Jezeli chodzi o zakotwiczenie calosci to mam wspawane profile 50x100 o szerokosci 1m z tylu i 1,2 bodajze pod kabina ,wypalone w nich otwory i wpuszczone rury do srodka ,a nie przystawione tylko do profila i obspawane (foto) ;)
[ Dodano: 2013-04-01, 16:32 ]
adalbert napisał/a:
Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow.
70kg to juz jest naprawde spora masa zbedna na pokladzie.. Ja tez nie mam zamiaru oszczedzac na bezpieczenstwie ale poszedlem ciut inna droga jak budowac opancerzenie ..wazne zeby dach nad sama gloa nie wpadl do srodka ,a za to odpowiada krzyz i palaczek w budzie
_________________ Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum