Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Potrzebna pomoc w doborze części ( most przedni)
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-02, 21:39   

Jedno jest pewne. Masz ten temat moocno pomotany. :-)
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-04-02, 22:41   

Didymos napisał/a:
Któregoś fragmentu nie rozumiesz?


Twoich bredni nie rozumiem i nie rozumiem czemu innych w blad wprowadzasz Ale to wlasnie uroki sa forum ,ktos sobie postow nastuka i mysli ze jest przekozak

Most waski a szeroki rozni sie jedynie rozstawem pod resora i cala szerokoscia ,oszywiscie ty nie masz pojecia ile wynosi ta roznica ,bo na necie nikt tego nie pisze..

Ciensza pochwe i mniejsza glowke :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zwrotnice ,kule i dyfer waski most tez ma inny jak szeroki most ? :D:D:D:D

Owacje na stojaco! -dzieki takim ludziom jak ty musialem spieka przed swietami odsylac do wymiany z viatarowskiego na samuraiowski ,bo uwierzylem komus ze kpl sprzeglo i zamach pasuje do skrzyni samuraiowskie
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-04-02, 22:43   

PiotrW napisał/a:
Aha, czyli półosie od wąskiego mostu pasują do szerokiego . Myślałem ,że tak się nie da ...
Choć powyżej, Didymos napisał ,że nie może być półoś od 410 w szerokim :roll: ( A jak pisałem wcześniej ,przegub który się zmielił był od 410 )

Ale ok , piszecie ,że mam szeroki most to przyjmuję tą wersję i dalej się już zagłębiać nie będę .
Dziękuję za wszelką pomoc .

Bo się nie da, tj. włożyć oczywiście można, ale półoś nie dosięgnie do dyfra.
Półosie od wąskich mostów są ok. 5cm krótsze niż w szerokich.
A skąd pewność, że to był przegub od sj410?
Może miałeś przegub z półosią albo chociaż samą półos do jimny? Właściwie, to nie widzę innej opcji :roll:
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-02, 22:55   

Kaczmar, Didymos ma spore doświadczenie i bardzo często ma rację, nie sądzę aby chciał nastukać sobie postów. Jak widać macie po prostu różne informacje. ;-)
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-04-02, 23:43   

kaczmarr_ napisał/a:
Didymos napisał/a:
Któregoś fragmentu nie rozumiesz?


Twoich bredni nie rozumiem i nie rozumiem czemu innych w blad wprowadzasz Ale to wlasnie uroki sa forum ,ktos sobie postow nastuka i mysli ze jest przekozak

Most waski a szeroki rozni sie jedynie rozstawem pod resora i cala szerokoscia ,oszywiscie ty nie masz pojecia ile wynosi ta roznica ,bo na necie nikt tego nie pisze..

Ciensza pochwe i mniejsza glowke :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zwrotnice ,kule i dyfer waski most tez ma inny jak szeroki most ? :D:D:D:D

Owacje na stojaco! -dzieki takim ludziom jak ty musialem spieka przed swietami odsylac do wymiany z viatarowskiego na samuraiowski ,bo uwierzylem komus ze kpl sprzeglo i zamach pasuje do skrzyni samuraiowskie

W sumie nie warto komentować, ale przez moje łapy przeszły wszystkie te mosty, tj. sj410, sj413, samurai i vitara, wiem jakie są w nich różnice, część gratów i całych mostów mam ciągle na stanie.
Daruj sobie personalne wycieczki, jeśli gdzieś widzisz błąd, to może łaskawie wskażesz, ale coś czuję, że będziesz miał problem podobny jak z czytaniem i rozumieniem słowa pisanego.
W każdym opisie swapu vitarowego 1,6 do skrzyni samca, jaki dane mi było czytać, m.in. na tym forum, stoi jak byk, że zamach i reszta przyległości ma być od silnika 1,3, bo od 1,6 się nie zmieści w dzwon, analogiczna sytuacja jak z 1,6 td vw, jakoś wszyscy potrafili doczytać, tylko jeden oferma zamówił spieka do vitary :lol:
A najlepsze jest to, że próbujesz mnie obwiniać za swoją indolencję :lol:
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-04-03, 09:50   

Nie zamierzam cie obiwniac za durnoty ktore ludzie wypisuja na forach ;] Nie bede teraz przeszukiwal wypowiedzi ludkow z polski zeby ci udowodnic ze takie wpisy sa na forach

Ja akurat tez grzebie sie w sukach jesli sie jakas trafi
Na waskich mostach mialem z 5miesiecy temu ,zmienialem w niej lozyska zwrotnicy ,przy okazji wyciagalem dyfer zeby sprawdzic stan ataku i talerzap ,bo luz strasznie duzy na wale byl i po porownaniu go z dyfrem od samuraia byl identyko ,nawet do pochwy mostu mozna bylo go normalnie wsadzic ,roznica byla w satelitach ,tam byly 4szt

Takze ofermo.. Znaczy kolego z forum.. Albo to waski most z 410 sie rozni sie od pozostalych (bo takiego nie przerabialem mimo iz kolega mial na takowch swojego samca) albo co ,ktos sie fatygowal skracal most z samuraia i wsadzil do niego dyfer os SJ 4satelitowego -nie sadze



Zapierac sie nie bede ,bo to samurai i tutaj rozne patenty ludzie stosuja zeby tylko wyszlo jak najtaniej


Ale jezeli faktycznie masz tyyyyyyyle gratow na miejscu i taaaaaaka wiedze ,a ja bede kiedys gdzies blisko to napewno nie omieszkam nie zajechac
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-04-03, 09:58   

Kolego szanowny, dyfry są takie same(w sensie, że wymienne bo się przyczepisz do ilości satelit i przełożeń), półosie natomiast inne. (oczywiście mosty szerokie/wąskie od 1.3, nie wiem jak 1.0 ale PODOBNO są inne)


Zastanawia mnie tylko inna kwestia, skoro internet i forum są takie "be" to co tutaj jeszcze robisz? :shock:
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-04-03, 10:20   

kaczmarr_ napisał/a:
Nie zamierzam cie obiwniac za durnoty ktore ludzie wypisuja na forach ;] Nie bede teraz przeszukiwal wypowiedzi ludkow z polski zeby ci udowodnic ze takie wpisy sa na forach

Ja akurat tez grzebie sie w sukach jesli sie jakas trafi
Na waskich mostach mialem z 5miesiecy temu ,zmienialem w niej lozyska zwrotnicy ,przy okazji wyciagalem dyfer zeby sprawdzic stan ataku i talerzap ,bo luz strasznie duzy na wale byl i po porownaniu go z dyfrem od samuraia byl identyko ,nawet do pochwy mostu mozna bylo go normalnie wsadzic ,roznica byla w satelitach ,tam byly 4szt

Takze ofermo.. Znaczy kolego z forum.. Albo to waski most z 410 sie rozni sie od pozostalych (bo takiego nie przerabialem mimo iz kolega mial na takowch swojego samca) albo co ,ktos sie fatygowal skracal most z samuraia i wsadzil do niego dyfer os SJ 4satelitowego -nie sadze



Zapierac sie nie bede ,bo to samurai i tutaj rozne patenty ludzie stosuja zeby tylko wyszlo jak najtaniej


Ale jezeli faktycznie masz tyyyyyyyle gratow na miejscu i taaaaaaka wiedze ,a ja bede kiedys gdzies blisko to napewno nie omieszkam nie zajechac

W to, że różne rzeczy ludzie wypisują, to jestem skłonny uwierzyć :mrgreen:
Więc właśnie wąski most od sj410 różni się od wąskiego mostu od sj413 m.in. pochwą, główką, dyfrem, przekładnią, półosiami i przegubami, ewentualnie też hamulcami.
Zamienne są zwrotnice, piasty i półosie, ale w komplecie z przegubami, tylne półosie, jeśli dobrze kojarzę są w obu mostach takie same.
Sj 413 i samurai mają zamienne graty z wyjątkiem półosi.
Gratów szczęśliwie nie tyyyyle, ale ciągle za dużo, jeśli idzie o wiedzę, to omnibusem też nie jestem, nie wiem np. czy przednia półoś od jimny pasuje do samuraia :mrgreen:
Jak będziesz blisko, to zajeżdżaj, obejrzysz to i owo na żywo.
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-04-03, 10:37   

A to zwracam HONOR! Moj to byl wlasnie SJ413
A kolegi SJ410 z blokada na tyle ,tylko ze on go mial 3lata temu jak ja mialem 1suke i jego mostow nie rozbieralismy ,bo nie znalismy sie na tym

Sorry za spiecie ;)
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-04-03, 10:48   

Potwierdzam Sj410 ma mniejsza glowke niz sj413 na waskim moscie ot cala filozofia, kupilem do sprzedanego niedawno esjota waskie od 413 zeby wsadzic 5.125 no ale w miedzyczasie nabylem samuraia i mam porownanie ze gruhy sa inne. Wieloklinow na polosia h nie porownywalem, ale z tego co mozna sie wywiedzie. W aso wystepuja bodaj 22 i 24 wpusty (jak sie jeplem niech ktos polrawi)

Tak wiec samuraiowy dyfer spasuje do mostu 413 a do 410 nie.


Wyluzujcie Panowie.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-04-03, 12:13   

Arogancji nie znoszę... :roll: (wicemistrz offtopu musiał się wtrącić nie merytorycznie)
 
     
karo412 
świeżak


Dołączyła: 30 Lip 2013
Posty: 5
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-31, 11:34   

Witam, mam pytanko :), zostałam poproszona o uzyskanie takiej informacji, więc liczę, że uzyskam pomoc ;). Konkretnie chodzi i o to czy przedni most z Suzuki Samurai benzyna 1.3 1994 rok będzie pasował do Suzuki Samurai disel 1.9 2000 rok, czy przełożenie będzie się różniło? Nadmieniam, że oba są na szerokich mostach.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-07-31, 11:40   

Karo przejrzyj proszę wszystkie miejsca w których wczoraj zostawiłaś wpisy o tych mostach i będzie wszystko jasne :-)
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-31, 12:04   

diesel ma w mostach 3,4, benzyna 3,7 lub 3,9... odpowiedz sobie sama na to pytanie.

Ostrzeżenie, za powielanie postów.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
karo412 
świeżak


Dołączyła: 30 Lip 2013
Posty: 5
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-31, 16:59   

Dziękuję bardzo za pomoc :)
 
     
dziuba 
świeżak


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2013-09-10, 21:19   

witam
poszukuję przegubów o wymiarach 27mm średnica frezowanej końcówki, 19cm długość, 26 zębów
próbowałem zamawiać oryginały ale nie pasują
mam manualne sprzęgiełka
pozdro i dzięki za odpowiedź
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-09-10, 22:31   

Ile masz frezów na półosi?
Nie napisałeś też do czego tj. samurai, sj410?
Sprzęgiełka nie mają znaczenia, od zewnętrznej strony wszystkie przeguby są takie same.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-10, 22:43   

a ile zębów wewnątrz ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
dziuba 
świeżak


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2013-09-12, 19:38   

witam
sory że tak szybko odpisuję, ale dużo pracy
więc posiadm Samuraja sj700 z 1990r, tak mam przynajmniej na tabliczce pod maską, pojemnośc w dowodzie 1298cm3
numer vin zaczyna się od J, czyli made in Japan
niestety mechanik nie policzył zębów od wewnątrz, czy da się bez tego jakoś znaleść przegub pasujący?
inne wymiary podałem na początku
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-12, 19:46   

Może słaba pomoc a mojej strony, ale...
Weź przegub w rękę, do Intercarsu czy czegoś takiego, niech dobiorą.
Przymierzysz dwa do siebie czy takie same i już.
A jak nie Ty to mechanik niech to ogarnie.
Przecież to jego "chleb".
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.