Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-14, 17:07
Regulacja gaźnika sj410
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
  Wysłany: 2013-03-30, 18:52   Regulacja gaźnika sj410

Czesc, mam problem z regulacją gaźnika w sj410. Czy zna ktoś jakieś teoretyczne ustawienie śrubek od biegu jałowego i mieszanki. Chodzi mi o to poprostu ile obrotów mają byc wykrecone żeby auto ladnie wchodziło na obroty i miało moc.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-30, 19:07   

Od kręcenia śrubkami nie wzrośnie moc.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-03-30, 19:10   

Mijasz się z prawdą, jak jest "dobrze" pokręcone i przekręcisz na dobrze, bez cudzysłowia to hoho
Ale zgodzę się, że od kręcenia na chybił-trafił nic dobrego nie wyniknie, proponuję oddać do jakiegoś starszego majstra co to trochę pogrzebał w gaźnikach niech zajrzy, majątku nie powinieneś za to zostawić
 
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-30, 19:11   

no ja wiem. ale pasuje miec dobrze wyregulowany gaznik, potem zajac sie ustawieniem zaplonu itd. Ale chodzi mi wlasnie o to zeby wiedziec ile maja byc wykrecone bo niby na sucho ladnie chodzi równiutko i na obroty wchodzi jak szalony, ale nie ma w nim mocy jak sie jedzie po czarnym

[ Dodano: 2013-03-30, 19:13 ]
Hałas napisał/a:
Mijasz się z prawdą, jak jest "dobrze" pokręcone i przekręcisz na dobrze, bez cudzysłowia to hoho
Ale zgodzę się, że od kręcenia na chybił-trafił nic dobrego nie wyniknie, proponuję oddać do jakiegoś starszego majstra co to trochę pogrzebał w gaźnikach niech zajrzy, majątku nie powinieneś za to zostawić


heh no ja wiem. Ale wlasnie w tym problem ze w moich okolicach nie ma zadnego majstra od gaznikow, zawineli biznes i niestety trzeba jakos sobie radzic.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-30, 19:35   

Jeżeli na wolnych chodzi równo to sam nic nie grzeb.To co możesz zrobić to sprawdź przerwę między elektrodami świec lu je wymień.Dobrze by było wyregulować zawory. A może założyłeś większe opony i stracił moc ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-30, 19:42   

świece dziś założyłem nowe, zawory wyregulowane w piatek, bo miałem kapitalke silnika i wszystkie mozliwe szlify ile sie da zeby wykrzesac jak najwięcej mocy z niego :)) Opony mam cały czas te same 227/70/15 Persichini 4x4 :)) Problem tkwi w gaźniku i zapłonie ale nie moge do tego dojsc
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-30, 19:50   

Jeżeli miałeś kapitalkę,to nie możesz pałować auta.Dotrzyj silnik nie niszcząc go .Ustaw zapłon na lampę i wstępnie wyreguluj gaźnik.Ustawiasz możliwie najmniejsze wolne obroty i składem mieszanki szukasz najwyższych.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-30, 19:59   

heh juz dotarty podan 1000km przejechane, dlatego mialem regulowane zawory w piatek:) We wtorek podjade do mechanika ustawi zaplon na lampe , gaznik "na ucho" i zobaczymy jak nie to problem bedzie tkwil w aparacie, przerywacz, kopułka albo cos innego..http://samurai.org.pl/images/smiles/icon_wink.gif
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-03-31, 17:43   

jeżeli świece sprawdzone, zapłon ustawiony, zawory trykają właściwie to sprawdź jeszcze stan układu paliwowego zaczynając od filtra paliwa, przewodów paliwowych, potem na końcu sprawdzaj gaźnik. Mogą być przytkane dysze w gaźniku, źle wyregulowany pływak, etc.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-04-01, 17:13   

bede szukał przyczyny, w koncu musze ja znalesc bo bez mocy to nie jazda;))
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-01, 18:33   

Zmierz ciśnienie sprężania.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2013-04-03, 12:55   

Zawias napisał/a:
Zmierz ciśnienie sprężania.


Stawiasz że taki dobry remont czy dobrze dotarty ;-)
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-03, 19:04   

Nie jestem pewien, czy ciśnienie sprężanie to to samo co kompresja... (?)
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-04-05, 17:08   

Wsyzstko jest elegancko, zapłon tak jak ma byc , ale na analizatorze spalin za małe OC wychodzi... Nie zna ktos z okolic Tarnowa kto dobrze gaźniki reguluje ?
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-04-06, 13:33   

sokratesb napisał/a:
Nie jestem pewien, czy ciśnienie sprężanie to to samo co kompresja... (?)

Nie to samo... :mrgreen:

[ Dodano: 2013-04-06, 13:34 ]
Snajper411 napisał/a:
Wsyzstko jest elegancko, zapłon tak jak ma byc , ale na analizatorze spalin za małe OC wychodzi... Nie zna ktos z okolic Tarnowa kto dobrze gaźniki reguluje ?


Może HC....
Za małe :shock: ! ?

[ Dodano: 2013-04-06, 13:39 ]
Ale 410 to nie tryska mocą więc może nie ma czego szukać... :-)
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-04-06, 22:35   

Może HC....
Za małe :shock: ! ?

[ Dodano: 2013-04-06, 13:39 ]
Ale 410 to nie tryska mocą więc może nie ma czego szukać... :-) [/quote]

Sorki literówka za małe 'CO" a HC pokazuje kosmiczne z powodu za niskiego CO, cos nie tak jest ale jakos do tego dojde, moc to on ma wystarczajaca silnik jest po kapitalce , po szlifie zaworow, glowicy, cylindrow, wieksze tłoki itp. moc ma, ale zadlaw przy ruszaniu...
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2013-04-06, 23:02   

Co szlifuje się w zaworach? Jak wstawić większe tłoki do cylindrów z F10A?
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
Snajper411 
świeżak
Sj410



Wiek: 34
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-04-11, 18:55   

KSikorski napisał/a:
Co szlifuje się w zaworach? Jak wstawić większe tłoki do cylindrów z F10A?


Szlifauje się zawory i ich gniazda, kupuje sie nadwymiarowe tłoki i szlifuje się do nikt cylinder tak aby wszystko pasowalo
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-11, 19:40   

A to nie wkłada się większych pierścieni?
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2013-04-11, 20:40   

Nie, są tłoki nadwymiarowe. Myślałem że ktoś się bawił w tulejowanie silnika i tłoki z jakiegoś 1,3.
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.