Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-14, 17:07
Regulacja gaźnika sj410
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-04-11, 22:20   

sokratesb napisał/a:
A to nie wkłada się większych pierścieni?

Tak to robią popeliniarze, żeby uleczyć silnik przed sprzedażą fury :mrgreen:
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-11, 23:30   

Aha, a ja myślałem, że po remoncie, żeby kompresja była dobra to wkłada się większe pierścienie... Czyli, po remoncie silnika zakłada się większe tłoki? A skąd takie wziąć?
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-04-12, 08:30   

sokratesb napisał/a:
Aha, a ja myślałem, że po remoncie, żeby kompresja była dobra to wkłada się większe pierścienie... Czyli, po remoncie silnika zakłada się większe tłoki? A skąd takie wziąć?


Do dostania w ASO z nadwymiarem, pewnie w IC też mają.
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.