Witam dziś zauważyłem że w moim samcu z mechanicznej pompy paliwa a dokładniej z dolnej rurki wycieka olej dodam że mam gaznikowca i nie wiem co z tym zrobić i skąd tam olej, może coś poradzicie.
Wysłany: 2013-04-21, 12:01 Re: Wyciek z pompy paliwa
kiler1 napisał/a:
Witam dziś zauważyłem że w moim samcu z mechanicznej pompy paliwa a dokładniej z dolnej rurki wycieka olej dodam że mam gaznikowca i nie wiem co z tym zrobić i skąd tam olej, może coś poradzicie.
Olej cieknie z otworka u dolu pompki, doraznie mozna zaslepic wkretem, docelowo i tak trzeba wymienic na inna.
Sorki za mało dokładnie opisałem wyciek oleju jest z dolnej rurki i to dość duży w pompce a od góry mam trzy rurki do których idą gumowe wężyki. Właśnie poszukuję zamiennika oryginału bo troszkę drogi a nie wiem od czego można do pasować a nie chciał bym nic przerabiać.
Tak jak pisalem moge Ci sprzedac swoja w rozsadnej cenie bo juz jej nie potrzebuje. Jak cos to na PW
dopisz oryginal z min. przebiegiem
Piszę że sprzedam bo kiedyś wysłałem na jego koszt chłopakowi z forum pompę co mi się walała za free, to na drugi dzień po otrzymaniu przesyłki chłopak do mnie zadzwonił i mnie zjebał że wysłałem za drogim kurierem i następnym razem bym uprzedił go o kosztach. Tak przynajmniej nikt nie będzie na mnie krzyczł
Wysłany: 2013-04-22, 21:01 Re: Wyciek z pompy paliwa
kiler1 napisał/a:
Witam dziś zauważyłem że w moim samcu z mechanicznej pompy paliwa a dokładniej z dolnej rurki wycieka olej dodam że mam gaznikowca i nie wiem co z tym zrobić i skąd tam olej, może coś poradzicie.
Pompa do wymiany, przy okazji sprawdź poziom oleju. U mnie zanim zauważyłem, że zaczęła cieknąć pompka paliwa zapaliła się kontrolka cisnienia oleju. Dolałem i po 2 km znowu się zapaliła. Oleju nigdzie ani śladu, a samurai zaczął strasznie kopcić. Okazało się, że pompka paliwa zyskała nową funkcjonalność i przepompowuje olej silnikowy do zbiornika paliwa. Po wymianie pompki zatankowałem do pełna i wyjeździłem, szkoda było wylewać 15l benzyny.
Słuszna uwaga z tym ubytkiem oleju z silnika u mnie również sporo zaczęło ubywać oleju i zaczął kopcić nie wiedziałem że pompka może być tego przyczyną.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-03, 18:18
nie, albo kupisz nową oryginalną, albo trochę motania i masz elektryczną 0.3 bar
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Ja właśnie taką samą od nich kupiłem zamówiłem telefonicznie szybko przysłali i do tej pory po problemie. Myślę że przy tej cenie pompki nie ma co się bawić w przerabianie na elektryczną ale to tylko moja opinia.
Szczerze to ja zawsze wybieram oryginalne rozwiązanie. Z doświadczenia wiem że przeróbki ,doróbki dopasowania itp itd po prostu nie działają i z czasem zawodzą. Co zrobi fabryka to tak ma być i to naprawdę działa. Mój Sam jest z 88r nikt w nim wcześniej nie grzebał i naprawdę dużo nim jeździmy z żoną ( jest nasze jedyne auto) i nigdy nas nie zawiódł. Pompa to jest pierwsza sprawa która się zepsuła, no jeszcze dmuchawa od nawiewu coś daję w tyłek ale kolega z forum już mi wyjasnił jak to zrobić. Także na pewno zostnę przy mechaniku. Ciekawe znalazłem jeszcze taką pompkę w Niemczech i mimo wysyłki 10E do polski taniej wychodzi niż ta w Polsce.Hmmm tylko pisze że to jest do lj 80.....jest jakaś róznica?????wizualnie obie wyglądają tak samo.
Poniżej linki do pompek : http://www.ebay.de/itm/Be...=item2ebf2c8378http://www.ebay.de/itm/KR...=item53ef57039f
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-06, 12:35
To jest pompka do innego silnika, więc może nie pasować. Wystarczy, że ma inny rozstaw otworów na śruby mocujące i będzie bezużyteczna.
Jeżeli obstajesz już przy mechanicznej pompce, to kupuj dedykowaną do sj413
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 348 Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2014-01-06, 22:28
To prawda że przeróbki są do dupki.......
_________________ Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum