ponieważ Suzi ostatnio stoi i czeka na zakończenie remontu sprzęgła, zacząłem się rozglądać za alternatywnym źródłem zasilania.
Ostatnio coś za dużo kasy szło w paliwo i zacząłem czytać jak to z tym lpg jest.
Czy możecie polecić jakiś konkretny warsztat w Krakowie (okolicach) gdzie dobiorą i dobrze ustawią instalację, tak żeby nie tracić mocy?
Czy jakieś opinie o konkretnych instalacjach może macie - te które używacie, jak się sprawuje, jak spalanie, itp?
I druga sprawa - ostatnio zauważyłem, że strasznie mi dużo Suzi pali - w granicach 13-15 L/100 na autostradzie max 95kmh. Czy to jest normalne? Zdjęliśmy z kumplem dekiel od zaworów i okazało się, że śruby trzymające wałki troszeczkę się rozkręciły i były luzy na zaworach - czy to mógł być powód większego spalania? Do tej pory aż tak nie palił :/
Z tego co ja ci mogę powiedzieć a trochę mogę :) bo to moje 3 auto terenowe na gaz prawie cywilne.
Instalacja zwykła 1generacja. Firmy ci nie powiem bo już wymieniałem to i owo Parownik mam AT07 Tomasetto generalni chyba najtańszy już drugi w tym aucie.
Butle mam zamiast zbiornika 51l a zbiornik na paliwo 6l
Autem jeżdżę prawie codziennie do roboty po 40km i czasem po 4,5 km w terenie jak gdzieś podjeżdżam. Robie około 10000 rocznie
Spalanie w zimie około 13,14l + co drugie tankowanie 15zł PB na rozpał
lato teraz już mi wychodzi 11l. PB nie używam
To są wyniki- cykl asfaltowy, zima w górach różnie bywa z asfaltem czasem zaspy albo błoto pośniegowe że bez napędów stoisz, więc nie wiem jak to rozgraniczyć
Czasem lekki teren dodatkowo w niedziele ale bez wariactw.
Przy moich jazdach terenowych nie odczuwam dodatkowego spalania.
Gaźnik mam z Poniacza
To auto najlepiej wypad z poprzednich- Vitarą nie zamykałem się w 15 w lecie a Ferrozą w 17l
Twoje wyniki na PB są trochę za wysokie.
Aha i zapomniałem dodać że opony ma już AT Kumho Road venture a miałem malatesta kobra MT
Wtedy spalanie w lecie wynosiło 13-14l
ooo Ferozą jeździł kolega? :D no to mamy coś wspólnego, bo u mnie też takowa stała, ale długo miejsca nie zagrzała. :P nawet jakieś części mi chyba zostały jeszcze :D
A co do instalacji, to zacząłem się rozglądać po warsztatach w Krk, i zobaczymy ile dokładnie powiedzą.
co sądzicie o montażu butli w miejscu tylnych siedzeń???
za siedzeniami miałem ale co chwila odwiedzałem Orlen no i auto robi się w 50% użytkowe teraz mam "boiler"między ramą.
jak jeździsz extreme to zrób sobie osłone. Do normalnych jazd hak starcza który chroni butlę.
jutro ci podam numer tylko w papierach znajdę homologację
jedyny mankament to numer fabryczny bo jest tak blisko ramy że musiałem wyciąć w podłodze rewizyjna klapkę i z lusterkiem na przegląd jeździć .
No i jeszcze to że wielozawór wystaje za tylną ławką. Ale reszta same +
Ja jednak wsadzę butlę do środka, bo już na osłonie baku parę razy się powiesiłem, a z tyłu i tak foteli nie mam bo klatka przeszkadza ;P Tylko zastanawiam się, czy dać bliżej foteli i zrobić półeczkę, czy raczej podłużnie.
Coś możecie jeszcze powiedzieć o tym spalaniu na pb? bo strasznie mnie to wnerwia... :/
_________________ co-driver in http//www.facebook.com/EBC.Brakes.Team.Poland
tu masz namiar na producenta Bormech
ja mam tą 735mm na fi 315mm większa ci nie wejdzie. 50L
Dla manie butla w środku w samuraiu to porażka chyba ze masz pakę. Zawsze możesz założyć osłonę ale butle są pancerne z nich robią osłony mostów.
Nawet ci znalazłem na alledrogo za 324zł z wysyłką dokładnie ten sam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum