Kolega z rozmachem ładna kolekcja. Ja bym na zawał zszedł żeby tyle samochodów obskoczyć, hehe.
Stary sposób przeciwdziałający zagniataniu ścianek rur cienkościennych, giętych na giętarce kuszowej mówi coby nabić je piaskiem... wiadomo że 4 metrową rurę nie będzie prosto ale... warto czasem się pobawić bo kilogramy w terenie to najważniejszy atut Samuraia i należy o tym pamiętać aby na koniec nie wyszedł pomnik który nie robi. Powodzenia, zmota z Samuraia wygląda obiecująco.
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-05-09, 15:40
oczywiscie ze po gieciu piasek sie wysypuje słuzy on tylko do wypełnienia rur zeby nie robiły sie fałdki
moj kolega na zwykłej hydraulicznej gietarce wsypujac piasek do kazdej rury zrobił mega fajna klatke w 2dni w range roverze
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
Yenko można pojechać do zakładu ale po pierwsze musi on dysponować giętarką trzpieniową do tego musi mieć kształtkę i trzpień o konkretnej średnicy (musi zgadzać się wymiar zewnętrzny rury do kamienia i średnica wewnętrzna do trzpienia) a to w przypadku zastosowania zwykłej rury hydraulicznej może oznaczać że zakład nie dysponuje takim wyposażeniem po drugie musiał by dostarczyć rysunek techniczny lub plik na CNC jeżeli na takim sprzęcie pracuje zakład. Po trzecie musiał by za usługę konkretnie zapłacić i wygięcie 2 głównych pałąków mogło by wynieść więcej niż materiał na całą klatkę.
Jak robi sam, a raczej robi to raz że wyjdzie go to wiaderko piasku (2zł) a dwa że może to ucinać giąć i przymierzać ile wlezie a zakład nie będzie się z tym pitolił tylko za każdą operację kasuje bilety NBP... no chyba że masz kolegę w tym zakładzie i Ci to załatwi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum