Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-01, 22:15
Ale powiem wam, że to zdjęcie http://cars-database.com/...ti-gypsy-02.jpg zmieniło mój pogląd na temat longów. Jak nie ma plandeki, ani hardtopa, czyli wygląda jak pick-up to wygląda bardzo pozytywnie.
Longi lepiej się prowadzą i wyższy komfort mają, nie?
Sokrates, w longu żeby dobrze wyglądał, najważniejsze jest złapanie odpowiednich proporcji liftu, kół, dodatków typu zderzak lub orurowanie paki. Jak komuś się to uda to wychodzi perełka. A czasami drobny detal zmienia linię auta, np. w tym białym są to parcia ławeczek z tyłu. Bez nich wyglądał by mniej atrakcyjnie.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-02, 21:27
Chciałem dopisać, że bez liftu i większy kół nadal nie wygląda tak spoko. Widzę, że mam rację, bo tanto to samo mówi... http://www.wildboarproduc...Black_T-Top.jpg
Z takim hardtopem fajnie by wyglądał...
A, że zapytam się jeszcze raz: "Longi lepiej się prowadzą i wyższy komfort mają, nie?"
Skaczą też tak po drodze jak normalny Sami? Bagażnik jak się przedstawia, jest już "jako tako"?
A, że zapytam się jeszcze raz: "Longi lepiej się prowadzą i wyższy komfort mają, nie?"
Skaczą też tak po drodze jak normalny Sami? Bagażnik jak się przedstawia, jest już "jako tako"?
Skakanie po drodze wynika głównie z nietrafiania w koleiny. Na polnych drogach wg. mnie jest lepiej, ale krótkimi jeździłem głownie na prawym fotelu, a to nie to samo, co na lewym. Nawet swoją suzę inaczej odbieram jak jestem z prawej.
Nie ma ostatnio okazji żeby jakiegoś doświadczonego 'samuraiowca' posadzić za kółkiem i poprosić o obiektywną opinię.
Bagażnik? Dodatkowe ~60 cm długości. Jest potencjał, ale co najważniejsze - mogę sobie rozłożyć na płasko fotel i wygodnie się wyspać kładąc się tułowiem na fotelu i nogami na pace.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-02, 23:11
Hmm, szkoda, że nie masz porównania. Tak się zastanawiam nad kupieniem kiedyś longa na drogi, ale zawsze jego wygląd mi nie pasował, może teraz jednak to rozważę i ustawię go w marzeniach.
Sj413 long z metalowym dachem, jedyny taki na jakiego trafiłem. Jest to albo fabryczna buda, albo bardzo dobrze zrobiony zlepek z dwóch blaszanek i standardowej karoserii LWB. Dlaczego? Bo boczne okienko w budzie jest dłuższe niż w standardowej blaszance, a przetłoczenia sugerują że nie jest to jakaś tam szyba dopasowana do płaskiej blachy. Łuk dachu wygląda jakby to była jednolita kostrukcja.
...a patrząc na to co u nas dostępne dał byś głowę za to, że nie ma 5 drzwiowych samuraików?
Najprawdopodobniej ktoś go przerobił i zrobił to idealnie jeśli chodzi o spasowanie. Zdjęcie chyba było zrobione u jankesów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum