Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2013-05-07, 23:29
albert napisał/a:
slavok wie co mowi, dzieki tej uszczelce , ktorej okazalo sie ze nie mam =ciagle zakleszczal sie reduktor w pozycji N. Mialem dosyc siagania wajchy i srubokterem nastawiania zeby weszla w swoje miejsze. Po zalozeniu uszczelki juz ponadpol roku temu nie zdarzylo mi sie tu juz. Uszczelka=tulejka
Cześć. A gdzie odstałeś tą tulejkę?? Bo mam taki sam problem i po zdjęciu dźwigni okazało się, że jej tam w ogóle nie ma. W ciągu jednego dnia kilka razy potrafi mi się zablokowaćw pozycji N
u mnie od dłuższego czasu mam tak, że jak chcę wrócić z 4H na 2H to wajcha się blokuję. Musze wtedy cofnąć autem ok metr i gładko przechodzi. Jakoś się do tego przyzwyczaiłem, może oprócz ciągłych pytań innych o to...:P Jakiś pomysł?
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2013-05-10, 19:15
salvok daj znać jak bedziesz miał to odkupie. Ja mam tam gumową podkładkę nie wiem czy t ooryginalna czy nie. a jeśli chodzi o przełączanie z 4H na 2H to też tak mam że często muszę cofnąć podjechać i dopiero wchodzi.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-03-05, 23:30
Sloma1988 napisał/a:
narobiles tych tulejek Slavok?masz je w sprzedazy?
raczej spróbuj zadzwonić do Sławka. Numer tel ma w stopce profilowej, rzadko zagląda na forum, a jak ostatnio zajrzał to z przykrą informacją osobistą.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum