Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przechylony Sami
crisis77 
nowicjusz


Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-07-07, 19:22   Przechylony Sami

Witam, założono mi w warsztacie resory lovellsa +2" na tył i zauważyłem od razu, że auto jest przechylone na prawą stronę.
Przed wymianą miałem lovellsa +2" z przodu, standardowe resory z tyłu oraz 4 amorki profendera +2".
Podejrzewam uszkodzony amortyzator z tyłu po stronie pasażera (na tą stronę się auto przechyliło po wymianie).
Przed wymianą byłem na jednej przejażdżce i 2 albo 3 razy dobiło mi właśnie ten amor chyba do końca (takie były uderzenia) a nie miałem założonych odbojów.
Czy dobrze myślę?

Nie jestem mechanikiem i tylko się tak domyślam... Może być jakaś inna przyczyna?
_________________
Suzuki SJ413 87'
1.3 Gaźnik Pony, amory Profender +2", resory Lovells +2", winda Escape EVO 12000U syntetyk 26m, snorkel, Simexy, amor skrętu Ironman, reduktor od 1.0
 
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-07-07, 19:24   

Wyjmij wszystkie amory i zobaczysz.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-07-07, 20:40   

Amortyzatory nie powinny mieć wpływu na przechylanie, bo niczego nie trzymają, szybciej problem leży po stronie resorów.
Nie jest przypadkiem tak, że te lowelasy są minimalnie wyższe po stronie kierowcy?
To dosyć częsta praktyka w australijskich zawieszeniach, robią tak, żeby auto stało równo dopiero po obciążeniu kierowcą, bo najczęściej kierowca jeździ sam :roll:
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-07-07, 20:55   

Tez o tym pomyslalem ale zabraklo mi pewnosci siebie :p
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
crisis77 
nowicjusz


Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-07-07, 20:55   

Mam te lovellsy HD do dużego obciążenia, więc nawet jak wsiadam do auta to praktycznie nic się nie zmienia. Jutro zrobię jakieś zdjęcie na płaskim, będzie bardzo dobrze widać tą różnicę.
_________________
Suzuki SJ413 87'
1.3 Gaźnik Pony, amory Profender +2", resory Lovells +2", winda Escape EVO 12000U syntetyk 26m, snorkel, Simexy, amor skrętu Ironman, reduktor od 1.0
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-07-07, 21:05   

zamień resor prawy na lewy i zobacz czy się zmieni skrzywienie. Poza tym jak koledzy wyżej pisali, na 99% było na forum pisane, że Lovells robi resor prawy i lewy i ten pod dupę kierownika jest minimalnie bardziej paraboliczny.

Możesz kontrolnie zadzwonić do Zibiego to Ci to potwierdzi, albo zdementuje.
 
     
crisis77 
nowicjusz


Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-07-07, 21:12   

Od niego brałem więc się jutro dowiem :)

Mieliście rację - resor od strony kierowcy jest kilka cm wyższy, więc Sami bez kierowcy jest lekko przechylony - Zibi potwierdził. Uff... ;]
_________________
Suzuki SJ413 87'
1.3 Gaźnik Pony, amory Profender +2", resory Lovells +2", winda Escape EVO 12000U syntetyk 26m, snorkel, Simexy, amor skrętu Ironman, reduktor od 1.0
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.