Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Super Swamper Bogger vs Simex Extreme Trekker
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-02-02, 00:18   

Ale jaki prześwit na tych oponach z linka... :)
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-02-02, 09:39   

Witam ponownie, widzę że wywołałem fajną dyskusję. Z lektury waszych postów i internetu rzeczywiście wynika że boggery są bardziej specjalizowane i że robią dopiero jak są wielkie, rozmiar oryginałów zaczyna się od 31/12,5". Co do trzymania na trawersach to rzeczywiście przy tym bieżniku niespecjalnie ma co trzymać, bo on przypomina łopatki w młyńskim kole. Jednak Simex wypada bardziej uniwersalnie.
Didymos ma rację żeby coś porównać potrzeba by tego samego samochodu, z tym samym kierownikiem, tylko na dwóch kompletach opon.
Poczytałem trochę zagraniczne fora i potwierdza się opinia że jak boggery to tylko w dużych rozmiarach, a na nietrzymanie boczne dobrze robi mocne upuszczenie powietrza na tyle duże że zalecają beadlock-i. Wychodzi na to że boggery w standardowych rozmiarach oferowanych w nadlewkach są za wąskie. Bo jak pisałem wyżej najmniejszy bogger ma 12,5" szerokości, a nie 10,5"

No nic trzeba będzie się jeszcze trochę przespać z tematem, jeszcze raz dziękuję za bardzo konstruktywną dyskusję.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2013-02-02, 18:59   

http://www.pirate4x4.com/...ed-samurai.html :D
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-07-07, 00:24   

Podbijam temat.
Całą teorię znam i sam już się w tym temacie wypowiadałem jako teoretyk.
Znalazł się może jakiś praktyk? Bo znowu nachodzą mnie szatańskie pomysły :mrgreen:
 
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-07, 08:52   

A ja zrobię of top i powiem że najlepsza jest jodła simex nie ma podejścia wiem bo jeździłem na jodle a teraz mam simexy i na pewno wrócę do jodły
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2013-07-07, 11:54   

egon a co na to lesniczy :mrgreen: , chyba nie mozna jezdzic na jodle....

z tego co pamietam radex jezdzil na jodle i chwalil, masz jakies linki do kupna tej opony, sam kiedys bylem w rolniczym ale nie mieli jodelek
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-07, 12:30   

leśniczy nic nie mówił bo nie jeżdżę po lasach ,na allegro jest dział opony rolnicze i w każdym sklepie rolniczym gdzie maja części do maszyn rolniczych kupisz
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-07-07, 13:24   

Ale to takie niekoszerne :mrgreen:
Po za tym z tego co pamiętam były jakieś dziwne rozmiary typu felga 15,4 cala
 
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-07, 13:54   

no ja miałem na feldze z niwy
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-07-07, 14:15   

Łelek do tablicy!

Na forum4x4 się chwaliłeś boggerami więc i tutaj się nie wstydź :-)
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2013-07-07, 17:22   

Myślałem że masz coś w rodzaju pług and play na samuraijowskie felgi
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
piotrbo111 
świeżak


Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 16
Skąd: koło Piaseczna
Wysłany: 2013-07-08, 12:01   

TO ja dodam swoje 4 grosze:

1. bogger fajnie robi tylko na malym cisnieniu. Bez beadlocka - zapomnij i popij wodą - ani na twardym ani na miekkim NIE ROBI. Na cisnieniu w okolicach 1-1.2 bara robi duzo gorzej niz simex.
2. na duzym cisnieniu bez beadlocka bogger sie zakleja, i trzeba miec konkretny piec zeby zakrecic kola zeby sie wyczyscily - patrz punkt 1.
3. Boggerem trzeba konkretniej zakrecic zeby sie oczyscil w porownaniu do simexa. Simexem mozna jezdzic bardziej tas-tasiem.
4. Ruskie wycinaja mniejsze kostki, zeby sie lepiej czyscilo - a oni chyba lepiej od nas jezdza po bagnie
5. Nieprawda jest ze bogger nie robi na trawersach - robi ale patrz punkt 1. Na duzym cisnieniu bedziesz mial problem zeby ruszyc pod gorke tam ,gdzie inni na simexach beda normalnie wjezdzali. Na boggerze bedziesz mial problem zeby wyczuc punkt startu bez kopania w miejscu.
6. Znam jednego co jezdzi w samuraju na 31x12.5 - i robi to bardzo dobrze - chociaz to chyba granica wytrzymalosci wzmacnianych polosi.
7. Bogger jest zanizony, 33 cale to tak naprawde niecale 32. Ale ze wzgledu na szerokosc (np. 14) - nie wiem czy mosty samurajowe maja szanse to wytrzymac. Mysle ze maks to szerokosc 12.5. Gdyby mosty to wytrzymaly, to samuraj na boggerach 33x14 bylby zajefajnym wynalazkiem. Ale nie iwem z czego bys musial miec polosie - chyba ze zbrojonego kewlarem betonu.


Nalewki lepiej sobie odpuscic.

Piotrek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-07-08, 12:27   

piotrbo111 napisał/a:
Nalewki lepiej sobie odpuscic.


Taaa okoliczni czerwonoskórzy już dawno doszli do tego wniosku bo odkąd pamiętam trąbią hejnał jedynie trunkami mocno wyborowymi :D
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2013-07-08, 13:20   

SamNaSamZSam nie wiem co bierzesz ale ja chce 2 porcje :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
piotrbo111 
świeżak


Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 16
Skąd: koło Piaseczna
Wysłany: 2013-07-08, 13:46   

SamNaSamZSam napisał/a:
piotrbo111 napisał/a:
Nalewki lepiej sobie odpuscic.


Taaa okoliczni czerwonoskórzy już dawno doszli do tego wniosku bo odkąd pamiętam trąbią hejnał jedynie trunkami mocno wyborowymi :D


:mrgreen: :shock:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.