Wysłany: 2013-08-07, 14:59 JAK WYSUNĄĆ DO PRZODU PRZDNI MOST
Jak w temacie chciał bym wysunąc most przedni o jakieś 5 cm do przodu abym mógł wstawić dystanse i przy skręcie żeby koła nie wchodziły za głęboko w nadkola co polecacie jak się za to zabrać PS auto na resorach ome + 40 mm jak z mocowaniem tylnym przednich resorów co z ukł kier i wałem proszę o opinie i sugestię rady ??
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
wał musisz przedłużyć... mocowania resorów przesunąć do przodu, nie wiem jak z przekładnią kierowniczą przy 5cm wysunięcia mostu, teoretycznie też pasuje ją przesunąć o 5cm, jak jest w praktyce nie wiem, ja mam most wysunięty ze 12 cm i przekładnia pojechała do przodu.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Szczerze, jak planujesz przesunąć most do przodu, to wydaje mi się, że lepiej nie kombinować z resorami, tylko przy okazji poprawić kąta natarcia poprzez zmianę na sprężynę. Jak zostawisz resory to nadal będą one wystawać dalej niż koła. Na Twoim miejscu nabyłbym drogą kupna, bądź zrobiłbym radiusy i panharda, oraz dobrane wg potrzeb odpowiednie amortyzatory i sprężyny (to bym kupił, nie robił ) by pokombinować w ten sposób, a te resory jeszcze pewnie sprzedasz w dobrej cenie.
Wał na pewno będzie trzeba przedłużyć lub zmienić na inny (Range Rover ma 5cm dłuższ wał niż przedni samuraia)
nie zależy mi na kącie natarcia jakimś tam super robię to ze względów estetycznych, a czy jeśli bym wysunął most ok 2-3 cm nie ruszając przednich wieszaków tylko mocowanie tylne przerobił bym i dał dystans 2 cm na wale i nie ingerował w ukł kierowniczy to by było ok czy nie bardzo ???
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-08-08, 10:17
no i chyba wieszaki Ci do przodu wyjadą jeszcze bardziej - nie wiem jak to się odbije na pracy samego resoru - tylko teoretyzuję, jak zwykle. Docent Kostuch by się przydał i określił czy to zakrawa na robienie scen czy nie ma co dramatyzować :D
Wyczuwam podskórnie jakieś podśmiechujki
Ja mam do przodu przesunięty o 2-3cm ale na sprężynach/wahaczach. Tyle wystarcza (plus preklepanie nadkola) żeby 31 cali nie haczyło o narożnik.
Samo przesunięcie tylnych mocowań spowoduje że wieszaki będą prawie poziomo - bez sensu.
Jakbym miał resory z przodu, to albo bym odwrócił mocowania (wieszak do tyłu) albo przerobił mocowanie na moście żeby szpickop trafiał w inny otwór.
mi sie kółka mieszcza tylko przy pełnym skręcie delikatnie wew. częśc opony trze o resor dosłownie brakuje 1 cm ale zeby dac dystanse to obawiam się że zabraknie mi wnęki przy progu mimo że je delikatnie podklepywałem lub zrobić większy lift z przodu ale mam dłuższe wiszaki i OME + 40mm i buda + 50 mm więc nie wiem już jak podnieść wyżej, nie chce sprężyny popierwsze nabyłem nówki resory za nie duże pieniądze, po drugie sprężyna z opini kilku offroaderów jak nie jest fabryczna to może robi w terenie ale na czarnym juz nie zaciekawie się jeździ a moje auto lata głównie po czarnym
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
jak nie jest fabryczna to może robi w terenie ale na czarnym juz nie zaciekawie się jeździ a moje auto lata głównie po czarnym
Jak jeździsz głównie po czarnym, to po co ci takie lifty i kółka
Z tymi sprężynami to ciekawa teoria
Może się powinieneś przejechać dobrze wykonanym sprężynowcem. Światopogląd na pewno ci się zmieni.
no tak po co mi to hm bo lubie mieć hehe żartuje to jest bulwar na takich kołach zależy mi na wyglądzie auta więc męcze temat skoro mam nowe resory to nie będe zmieniał na sprężyny bo już nie chce go rzeźbić więcej
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
Wyczuwam podskórnie jakieś podśmiechujki
Ja mam do przodu przesunięty o 2-3cm ale na sprężynach/wahaczach. Tyle wystarcza (plus preklepanie nadkola) żeby 31 cali nie haczyło o narożnik.
Samo przesunięcie tylnych mocowań spowoduje że wieszaki będą prawie poziomo - bez sensu.
Jakbym miał resory z przodu, to albo bym odwrócił mocowania (wieszak do tyłu) albo przerobił mocowanie na moście żeby szpickop trafiał w inny otwór.
Wiercac nowy otwor na ten szpic cos tam da sie przesunac most okolo 3-4 cm wiec powinno to wystarczyc, temat przerabiany, wchodza 31 bez ocieranie na srednio klapnietym seryjnym resorze. Trzeba tylko dospawac po kawalku zlomu do obydwul bach mocujacych resor, bo otwor wychodzi blisko krawedzi i mogl by sie zlamac.
musisz dospawać kawałek płaskownika do ego elementu którym skręcasz resor z mostem, jeżeli przesuniesz most o 3-4cm wiercąc dziurę w tej podstawce to wypadnie ona na krawędzi.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
musisz dospawać kawałek płaskownika do ego elementu którym skręcasz resor z mostem, jeżeli przesuniesz most o 3-4cm wiercąc dziurę w tej podstawce to wypadnie ona na krawędzi.
Dokladnie, na krawedzi bedzie rowniez otwor w resorze, w ktorym siedzi ten szpicktos wiec zeby sie nie polamalo to trzeba poszerzyc blache ktora skrecasz resor do mostu i najlepiej jeszcze mocowanie na moscie.
To jest zestawik do zamontowania tylnych resorów (które są dłuższe) na przodzie Samca bez zmiany położenia przedniego mostu.
Akurat na zdjęciu mocowanie jest 2-3 cm do tyłu.... trzeba by było wykombinować coś podobnego tylko odwróconego do przodu ale i tak wieszaki z przodu wyszły by pod mocnym skosem czy wręcz w poziomie. Chyba, że z przodu założył byś przesunięte rewolwery też kozacko wyglądają .... jak chromowane to kilka ptk. do lansu więcej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum