Jak tam wytrzymalość przednich półosi bo przy 33" niezle dostaja...
jaki wymair tych oponek - czy nie zaniżone wymiary - i gdzie kupowałeś na pw i cenke jak bys podał bo przymiarki robie
Półosie i przeguby mam oryginalne i przez te 4lata jeszcze ich nie wymieniałem. Przeżyły 235/75/15 Insa Dakar, 30x9.5x15 pseudo simexa i teraz te 33". Prawdopodobnie niedługo polecą przeguby ale nie ma co się dziwić bo swoje lata i przebiegi mają.
Opony kupowałem w mp4x4.pl czy jakoś tak. Płaciłem około 750zł brutto za sztukę :)
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: 2014-03-23, 16:08
paw3ł napisał/a:
Yes, wrangler YJ 5-6"
a dzisiaj dotarł kolejny złom, mocowania do przeróbki tyłu na tarcze - kpl 170zł
zastanawiam się dlaczego mocowanie zacisku jest rozcięte skoro przerabiając z bębnów na tarcze i tak trzeba zbijać łożysko żeby ściągnąć mocowanie szczęk, a to rozcięcie nie osłania całego łożyska i może się tam dostać błoto, ja zrobiłem bez rozcięcia i całe łożysko mam osłonięte i uszczelnione.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-23, 19:37
Nie trzeba sciagac lozyska, zeby zalozyc sobie tarczowki. Nacinane sa po to, ze jak odetniesz tarcze kotwiczna, to mozesz zalozyc wspornik zacisku bez zdejmowania lozyska z polosi.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum