...i Samcio mógłby robić za lokomotywę parową jak w "Stacyjkowie" ♥
Paradoks...
Maszyny parowe mają najlepszą charakterystykę do napędu terenówek - maksymalny moment obrotowy dostępny już praktycznie od zera obrotów.
W terenie paliwa nie powinno zabraknąć a "ekologom" zamknęły by się gęby
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-09-09, 17:17
gajowy wyśledziłby nas po parze, a nie po śladach simex w błocie ;)
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum