Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 20:02
spoa w samuraju
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-09-14, 09:15   

daj sobie spokój i wstaw springi
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-09-14, 09:28   

Wstaw springi i nie przesadzaj z wysokością auta bo o rolkę zwłaszcza na wąskich mostach łatwo.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-09-14, 11:40   

adalbert wie co mówi w końcu nauczył się ostatnio rolki robić :)
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-09-14, 13:03   

Ja mam z przodu springi a z tyłu spoa. Taki etap przejściowy (trwający już 3 lata :mrgreen: ).
Da się jeździć. Mam szeroki most.
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-09-14, 13:07   

Pewnie że się da. Chomik na Spoa zapier..lał ponad rok i było ok. Chodzi mi i to by nie przesadzić z liftem by auto było stabilne. Nie ważne czy będzie to spring spoa czy lift poprzez wieszaki lub resory liftujące. Rolkę ostatnio miałem przez tył i dach :-P na podjeździe dlatego przy zmianie zawiasu na springa przedni most pójdzie 5cm do przodu a tylni 10 cm do tyłu.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-09-14, 14:02   

ja, podobnie jak Kostuch, mam też etap przejściowy, z tym że spring z tyłu, a spoa z przodu.
Wcześniej miałem spoa z przodu oraz z tyłu i nie uważam tego za coś złego, wręcz przeciwnie :-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
Hubert 
nowicjusz
Hubert


Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 41
Skąd: LBL Trakt Janowski
Wysłany: 2013-09-15, 10:37   

Chyba pokuszę się na sprężyny tylko nie wiem który wariant wybrać radiusa + panhard czy też sierżanta. Chodzi mi o to aby auto nadawało się do jazdy po czarnym. Kolega radził mi radiusa wtedy tył ma być sztywniejszy i auto lepiej się prowadzić czy też nie ma znaczenia który wariant wybiorę. Jak na razie starałem się go nie liftować za bardzo i na springach z przodu od mostu do ramy jest około 18cm a ile wy macie u siebie?

[ Dodano: 2014-02-12, 21:38 ]
W sobotę zmieliłem frez na wale napędowym i zapadła decyzja ,że przy okazji zrobię spoa na tyle. Przyspawałem mocowania i widzę że potrzebny będzie dystans wału i tutaj moje pytanie. Ile cm frezu na wale zostawić "na ściskanie"?
_________________
SJ 416, 1,6 gaźnik + LPG, 31" simex 12000lbs
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.