Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
duzo pali gazu, nie chodzi na benzynie, osłabł
arekbusko 
nowicjusz
Początkujący



Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 57
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2013-09-22, 10:20   duzo pali gazu, nie chodzi na benzynie, osłabł

Witam Panowie mam problem tego typu Samurai zaczął mi strasznie dużo palić gazu, ok 20 litrów na 50 km. Widzę jak wskazówka w baku spada w oczach. Do tego nie chce jeździć na benzynie. Mianowicie odpala na benzynie jednak po dodaniu gazu obroty rosną ale silnik przerywa. Wkręci się do ok 4tyś obrotów i gaśnie. Ostatnio robiłem przy nim ( wymiana akumulatora na 74 Ah ) podpięcie snorkela, wymiana oleju z mineralnego na półsyntetyk jednak parę dni chodził ok miałem też jeden srzał jadąc na gazie może to było przyczyną ;/ na razie auto jest u mechanika twierdzi, że za niechodzenie na benzynie odpowiedzialny jest wtryskiwacz bo dochodzi do niego paliwo, a on nie podaje do dalej :/ czy to możliwe ? i czemu pali tyle gazu ? auto też wydaję mi się że trochę osłabło ;/ bardzo proszę o podpowiedź.
_________________
Resor OME +2, Wieszaki czeka na nowe opony :)
 
     
dino
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 29
Wysłany: 2013-09-22, 10:26   

panie zapłon trzeba sprawdzic i do dobrego gazownika podjechac by ci ustawił gazu moze nawet mikser sie zsuną i jest nie szczelny
 
     
Arek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 185
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-09-23, 20:30   

Arekbusko, jaka masz instalke w tym Samcu?

Kolego moziembl - analizator nie zawsze prawdę powie... Miałem podobne doswiadczenie z instalką II generacji Zavolli po wymianie membran reduktora. Szpec wział za analizator i ustawienie 60 zł - auto bez mocy, bez ducha, a ten debil mi tłumaczy, że nowe membrany muszą się ułożyć... Zakasałem rękawy i do roboty. Po godzinie auto wyregulowane tak, że teraz łyka mi przy silniku 2,0 średnio 11 litrów LPG przy jeżdzie z butem w podłodze... Od trzech lat nie mam żadnych kłopotów z gazem ;)

Spalanie gazu 40/100 to już trąci mocno nieszczelną instalacją, a nie winiłbym silnika za taki wynik. Wzrsot spalania w przypadku złej regulacji mógłby sięgnąć max 50 % ilości wyjsciowej np normalnie pali 10, źle ustawiony 15 litrów, ale takie spalanie przy silniku 1,3 ?? Taka ciekawostka - dobra jednostka napedowa w czołgu T-34/85 bez uzbrojenia spalała na drodze 200 litrów na 100 km.
_________________
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-09-23, 22:22   

Najpierw bym doprowadził do działania na benzynie - podstawa.
Regulacja stacjonarna lpg z podłączonym snorkelem to nieporozumienie - w czasie jazdy robią się takie ciśnienia/podciśnienia w rurze, że potrafią "zdmuchnąć" silnik w czasie jazdy.
Rewelacji o niedołądowanym akumulatorze i słabej iskrze nie skomentuję, bajanie...
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-09-23, 22:37   

w 100% zgadzam się z Kostuchem
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Myszon 
niby że szefo


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 868
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2013-09-25, 11:49   

Dywagacje na temat akumulatorów i alternatorów zostały przeniesione do nowego działu stworzonego specjalnie na potrzeby zajebistych sprzeczek czyli Fight Club
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?p=40783#40783
_________________
Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
Ostatnio zmieniony przez Admin 2013-09-25, 12:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
arekbusko 
nowicjusz
Początkujący



Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 57
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2013-09-25, 15:02   

dzięki za odpowiedzi prawdopodobnie winą jest zbyt mała przepustowość snorkela dlatego na benzynie gaśnie, a na gazie dużo pali. Dzisiaj jeszcze to sprawdzę w trasie i napiszę czy się uspokoiło. Właśnie dziwiło mnie to, że w jednym momencie rozregulował się gaz i przestał chodzić na benzynie odpiąłem snorkel i moc powróciła spalanie pewnie też powróci do normy zobaczymy bo w piątek czeka go długa trasa :) (zlot)
_________________
Resor OME +2, Wieszaki czeka na nowe opony :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.