Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-10-08, 10:37
Cytat:
Bardziej sportowa charakterystyka i zwiększona dynamika samochodu spotkała się z dużym uznaniem klientów.
Jak przeczyta to jakiś lajkonik to faktycznie pomyśli, że Samcio to rakieta :D
Myślę, że trudno pisać o SUV-ach w czasach gdy dzisiejszych SUV-ów nie znano. I na odwrót, trudno podciągać coś z przeszłości do kategorii która wówczas nie istniała. Przynajmniej nie w takiej definicji jak dziś.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Suzuki jest pionierem w tworzeniu kompaktowych modeli typu SUV. Od rozpoczęcia produkcji serii LJ w 1970 roku koncern stale poszerza swoją gamę samochodów typu SUV
LJ to SUV
Kod:
W 1998 roku przeprowadzono całkowitą modyfikację serii LJ i SJ, tworząc nowy model o nowocześniejszym wyglądzie: Jimny. Był to prawdziwie rewolucyjny samochód z dłuższym rozstawem osi, skrzynią redukcyjną i udoskonaloną, ramową konstrukcją podwozia.
Co takiego jest rewolucyjnego w jimnym? Chyba to, że księgowi go już projektowali i żeby jechał, to trzeba mu wszczepić żelazo z poprzednich modeli.
Wcześniej auta nie miały ramy ani reduktora? Nie było samuraia long?
Dalej nie chce misię czytać...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-08, 11:21
Kostuch co sie tak dziwisz? Nie wiesz ze jezdzisz SUV'em? a tak to artykul napisany chyba jako pustkowypelniacz kompletnie bez wiedzy o historii i odpowiednich pojeciach.
wg Wikipedii SUV to "rodzaj samochodu, który łączy cechy luksusowego samochodu osobowego i terenowego"
- kurde, widać nie doceniałam dotąd tego LUKSUSU jeżdżenia samim
mnie się wydaje, że ten artykuł ma chyba poprawić samopoczucie tym gostkom, co sobie kupią tego reklamowanego na dole crossover`a - żeby myśleli, że tacy z nich off-roadowi kozacy
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-08, 11:43
Suzuki Underwater Vehicle... nie wiem czemu was to dziwi
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum