Witam wszystkich szanownych forumowiczów.
Choć podglądam forum już dawno to post jest pierwszy i od razu z prośbą o poradę.
Mam gaźnik AISIAN i chciałbym go zamienić na coś normalnego (do regulacji). Oczywiście od PONEGO.
Ale to nie taka prosta sprawa. Mój jest jednogardzielowy a ten dwugardzielowy.
Czy da się jakoś to spasować?
Czy może do tych silników jest inny zamiennik.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-22, 13:15
jak mnie pamięć nie myli w sj410 jest gaźnik bocznossący, jednogardzielowy.
O ile w Samuraju sprawa jest prosta, bo ewentualne zamienniki się znajdą, to w Twoim przypadku przy zachowaniu standardowego silnika musiałbyś poszukać za granicą, np. w UK popularny jest gaźnik SU HIF 38 montowany w małych samochodach brytyjskich, np. metro http://www.sj410.co.uk/su/install.html
Tutaj masz pełną listę gaźników SU http://www.gaznik.pl/gazniki_s.u.html
Poszukaj gdzieś na forach posiadaczy mini cooper'ów, może ktoś ci za małe pieniądze sprzeda. Z tego co piszą angielscy użytkownicy takiego swapa w SJ410, ten gaźniczek pasuje plug&play, jedynie co trzeba samemu pomotać to linkę ssania i gazu
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Ostatnio zmieniony przez manias79 2013-10-22, 13:35, w całości zmieniany 2 razy
Przeglądam i przeglądam wszystkie ibeje i chyba będzie lipa. Praktycznie jedna oferta i to w cenie silnika 1.3
Dzwoniłem w sprawie regeneracji tego mojego - koszt ok 500zł. Ale dalej to nie rozwiązuje sprawy prostej regulacji.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-22, 19:19
simpkins sprawdź jeszcze tutaj http://www.cylex.pl/firmy...a-10990931.html Ja zapłaciłem za regenerację swojego 300 zł i chodzi jak marzenie. Na naszym forum jest kolega lexx, który mieszka w UK, skontaktuj się z nim, pewnie taki gaźnik SU za parę funciszy Ci załatwi
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Ostatnio zmieniony przez manias79 2013-10-22, 19:21, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum