Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2011-02-23, 20:41
Pytanie do sprawy jak powiny Być zamotowane wały :?
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 2010-09-15, 15:55   Pytanie do sprawy jak powiny Być zamotowane wały :?

Mam drugie pytanie swego czasu zdejmowałem wały te co dochodzą do mostów przedni i tylni czy ktos by mogł wysłac fotke lub schemat jak ma byc to zamotowane i czy to jest rożnic jak sie je pomiesz bo dawno to sciagalem i mialem zrobic fotke ale zapomnialem :-( i moglem cos pomieszcac :-| a następne pytanie to jak powina być kolejność zaplonu swiec bo kumpel który mi pomagal mi powyrywal mi wszystkie kable i nie spisal kolejnosci :-| :-|
 
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-09-15, 22:01   

pierwszy cylinder masz po prawej stronie jak patrzysz na silnik od osłony rorządu a co do wałów masz dwie długości przymierz a na pewno spasuje a jak nie to ci zrobię fotkę :) 8-)
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-09-16, 09:17   

Czyli jak mam przy pasku rozrzadu jest pierwiszy cylider a jaka jest kolejnosc 1 2 3 4 czy 1 3 2 4 bo to mnie interesuje czy jakas inna kolejność no jak bys zrobil fotki to byl bym wdzieczny bardzo jak go poskladam to moze bym wpadl do bielska na jakies spotkanie off rodowe hehehe :mrgreen: bo ja mam niedaleko bielka dom za milowka :-P i mozna by sie ugadac
 
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-09-16, 19:37   

od strony rozrządu 1 2 3 4 a co do wału to krótszy grubszy jest tylni a chudszy dłuższy jest przedni część z wieloklinem powinieneś mieć przykręconą do reduktora (fotki jak już to jutro)

a co do jakiegoś spotkania to nie ma sprawy można się zgadać przy milówce są fajne tereny
pozdro z BB 8-)
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-09-17, 09:35   

Dzieki naprawde :-) za pomoc i bede czekal na fotki jeszce :-) mysle ze jak sie spreże to moze do 2 tygodzni mi sie uda uruchomic moja bestyje :-) i bedzie trzeba sie spotkac w terenie :mrgreen:
Pozdro
 
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2010-09-19, 21:49   

tak jak kolega Ci napisał ciężko jest zamienić przód z tyłem ..choć polak potrafi :):) ... srodkowy to już raczej z niczym nie pomylisz pamiętaj ze wieloklin powinien być przy reduktorze najlepiej go zabezpieczyć jakimś mazidłem przed założeniem bo jego zacięcie powoduje oberwanie wszystkiego co z nim współparcuje ...
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-09-20, 09:26   

No wiem wiem ze polak potrafi :-P no i dzieki wielki za podpowiedzi :mrgreen: w tygodniu bede skladal moja szui hehe :-P
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.