Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
DUŻY
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-05, 21:50   DUŻY

Jak już do was zawitałem, mam nadzieję że na dłużej :-D , to myślę że warto coś o sobie/samim skrobnąć.

Jestem Duży, autko kupiłem niedawno, jako drugie wozidełko na niedzielne wypady do lasu. Z off-road'em jestem związany już dość długo. Walczyłem na wszelkiej maści sprzętach dwukołowych od 50'tek do 450'tek. W międzyczasie jakieś endura i dalsze wypady typu Karpaty ukraińskie, Rumunia...

Sami którego kupiłem, wygląda jak poniżej :



Jest on jako tako blacharsko zachowany, w niektórych miejscach polepiony, ale ogólnie jak na Samuraia chyba dobrze się trzyma, oceńcie sami (jestem ciekawy waszej opinii) :







Mechanicznie:
-mosty ok, kule z przodu suche,
-reduktor ok (wajcha chodzi dobrze nie zacina się, sprawdzałem luz na reduktorze i 5 na skrzyni przy dodawaniu gazu nic nie szumi - dobry test?)
-wał przedni średni, tylni już się prosi o wymianę wieloklina - jazda bez kondoma uszczelniającego :/, ale na razie pogłaśniam radio przy dodawaniu/odejmowaniu gazu :mrgreen:
-silnik stan agonii, był ujeżdżany przez poprzedniego właściciela na salektolu zabójcy :-)

Pakiet startowy jaki planuje zapodać:
-wał tył, może przód też (lub wymiana wieloklinów + krzyżaki)
-oponki a'la bf goodrich
-lpg
-baleno na wiosnę (poluje na cały samochód)

kasa na ww już jest (budżet przewidywał pakiet startowy po kupnie ;-) )

mam tylko nadzieję że silnik wytrzyma i nie będę go musiał targać w nieogrzewanym blaszaku w środku zimy przy -20*C :-D

Pozdrawiam
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-05, 21:53   

Ładny cywil.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-05, 22:25   Re: DUŻY

DUŻY napisał/a:

-wał tył, może przód też (lub wymiana wieloklinów + krzyżaki)


Mogę z czystym sumieniem polecić wymianę wieloklinów i regenerację wałów w warszawskiej firmie Mechanix. Możesz do nich wysłać wały kurierem. Robota terminowa, solidna i konkurencyjna cenowo.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-05, 22:30   

masz na wale jakieś ślady po wyważaniu?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-05, 22:37   

mam "dospawki" takie prostokątne blaszki.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Gorbi 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: LBL-okolice Frampola
Wysłany: 2013-11-05, 22:39   

Ladny Sami i szykowny ten kolor. Widze,ze na odwroconych trojkatach kola sie nie wychylaja poza obrys poszerzen nadkoli. Jakie masz rozmiar opon?
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-05, 22:50   

Samuraiek ładny i zadbany, mało rudej ;-) A te trójkąty nie są odwrócone, są założone tak jak Suzuki wymyśliło czyli normalnie.
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-11-05, 22:51   

Blacha zacna, jeżeli nic robione nie było, nawet bardzo ładna, ale rób póki możesz blachę, bo potem jak yenko skończysz. :D
Chcesz gazować zajechany silnik? :shock: To chyba raczej słaby pomysł...

Gorbi napisał/a:
Ladny Sami i szykowny ten kolor. Widze,ze na odwroconych trojkatach kola sie nie wychylaja poza obrys poszerzen nadkoli. Jakie masz rozmiar opon?


Odwróconych? Przecie one normalnie są. ;-)
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-05, 22:52   

mam nie odwrócone, zresztą moje są chyba nie odwracalne bez lekkiego dystansu - wytłoczone w jedną stronę delikatnie. Rozmiar gum to 205/70.

EDIT: a co to za różnica z tym LPG ? Silnik w chwili zakupu był śmieciem i jego miejsce to huta.. pytanie kiedy :), a lpg mi zostanie do następnego (oprócz miksera w przypadku baleno)
 
     
Gorbi 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: LBL-okolice Frampola
Wysłany: 2013-11-05, 23:01   

sokratesb napisał/a:
Blacha zacna, jeżeli nic robione nie było, nawet bardzo ładna, ale rób póki możesz blachę, bo potem jak yenko skończysz. :D
Chcesz gazować zajechany silnik? :shock: To chyba raczej słaby pomysł...

Gorbi napisał/a:
Ladny Sami i szykowny ten kolor. Widze,ze na odwroconych trojkatach kola sie nie wychylaja poza obrys poszerzen nadkoli. Jakie masz rozmiar opon?


Odwróconych? Przecie one normalnie są. ;-)


ups...ale gafe strzelilem :oops: :oops:
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-05, 23:15   

Jak nie żyje na benzynie,to na gazie zdechnie.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-05, 23:35   

to może od razu poszukam słupka na szybką podmiankę... od swifta 1.3 pasuje? wystarczy przełożyć wałek rozrządu i przykręcić tą przystawkę/obudowę przekładni kątowej? są tu jakieś komplikacje? miska i smok pasuje plug&play? napotkam jakieś problemy typu wyprowadzenie/wprowadzenie wody?

aktualnie mam po 9bar na garczek (+/- 0,25) - zdecydowanie za mało według serwisówki i doi olej 2gim cylindrem patrząc od rozrządu.
 
     
kakash 
rozgadany



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-06, 00:51   

Jezeli to oryinalny lakier to w ladnym stanie, fajna sztuka
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-08, 21:22   

Lakier raczej nie jest fabryczny (pomarańczka na przedniej ramce), ogólnie bardzo dobrze zachowany :-) choć nie wiadomo co czai się pod wygłuszeniami pod wykładziną, warto by zaglądnąć też pod maskownicę progu. Pierwsze zdjęcie w pięknym plenerze. Gratuluję dobrego zakupu.
W planie jakieś udoskonalenia fabryki?
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-11, 20:41   

Przednia podłoga - tylko w okolicach korków spustowych jest ruda (minimalnie).
W środku ori lakier. Łączenie podłogi z nadkolami tylnymi ok. Lewe nadkole na łączeniu z poszerzeniem na samej górze ma korozje- 1,5x4cm (ale nie na wylot xD) na razie olewam ale na pewno kiedyś będę musiał spawnąć. Progi polepione nawet ok - trochę pęka prawy tył (bez tragedii). Pod plastykami jest ok. Według pewnych przesłanek jakie zawieruszyły się wśród dokumentów można wnioskować że remoncik był w zimę 2009/10.

Co do modyfikacji na pewno tak xD
na pewno planuje:
-baleno (intensywnie szukam)
-większe koła (i tu pewnie będzie dużo modyfikacji :evil: spring, przełożenia, trochę cięcia :mrgreen: )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.