Wiek: 33 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-08-04, 17:28 kakash
Z racji ze mija równy rok i miesiąc od kiedy kupiłem samuraja i już jest w stanie "jezdnym", wrzuce historie, zmiany i pare zdjec. Jest to auto robione w wolnych chwilach z ojcem przy pomocy zaprzyjaznionego Pana blacharza i lakiernika, ze wsparciem tego wlasnie forum :). Z zalozenia mial to byc samochod do dojazdu na dzialke w Beskidach i przy okazji pozwiedzania tamtejszych terenow, a ze wyszlo troche lepiej niz zakladalismy to przeznaczylismy go do ogolnych zabaw w terenie. Samochod kupiony w oplakanym stanie bblacharskim, wszedzie ruda, pod nogami i w nadkolach dziury wielkosci piesci, linka tylnych hamulcow byla zerwana a pomiedzy przednie klocki a tarcze byly powciskane 1 groszowki (!!), z lozysk kapalo na ziemie, takze auto przezszlo remont generalny od podstaw trwajacy (z przyczyn finansowych) 11 miesiecy przez ktore jezdzilo zaledwie pare razy.
Samurai 1.3 1990r. na wtrysku
Lista modyfikacji:
- Resory +2" Lovells HD przod i tyl
- Amortyzatory Xshock dakar pod +2" lovellsa
- Nowe cybanty, polibusze i wieszaki +2", nowe odboje pod lift
- Dystanse 3,8 cm
- Wymienione polosie, lozyska i wszystkie plyny w nich
- Sprzeglo AISIN
- Wyciągarka "chinski noname" 8000 lbs (a przynajmniej tyle twierdzi naklejka :D) z pilotem przewodowym i bezprzewodowym, uzywana z gieldy
- Stalowe zderzaki przód i tył
- Fotele kubełkowe z opcją składania, pasy 4 punktowe recaro
- Tylna kanapa zdaje sie z jakiejs coupejki BMW odzyskana ze szrotu i obszyta przez znajomego tapicera
- Nowe tarcze, klocki i przewody hamulcowe, nowe przewody hamulca recznego, zregenerowane bebny tylne, nowe szczeki hamulcowe
- Pelna blacharka wymalowana barankiem, minią i w koncowej fazie na czarny mat
- Kierownica sportowa z nabą
- Dwa heble, jeden odcinajacy cale auto, drugi tylko wyciagarke
- Dwa zestawy felg z oponami, Persichini 225/70/15 i BFG MT 235/75/15 na wymalowanych felgach ze szrotu
- Radio LG lac5710r, glosniki Phantom TS-C 1622P x2 i Phantom TS-C 5423 x2
- Zakupiony hardtop ktory jest w trakcie remontu (niestety pognile wszystkie uszczelki, w tylnej klapie bylo polamane plexi, wiec trzeba dorobic szybe)
- Wszystkie plyny, filtry i drobnostki typu wycieraczki, korbki otwierania okien, zakretka baku
- Bzdury typu malowanie odrapanych plastikow we wnetrzu
W dalszej przyszlosci na pewno chce pokusic sie o swap silnika, blokade mostu, reduktor 4.16, klatke wewnetrzna, CB radio i to co po drodze wpadnie mi do glowy.
Auto swiezo po zakupie, zanim odkrylismy zrodla rdzy :
Ogorodkowa rozbiorka :
Pan blacharz w akcji :
Zawias :
Po warsztatach :
Dystansy :
Malowanie :
Wnetrze :
I na koniec pare aktualnych :
Ostatnio zmieniony przez Admin 2013-09-19, 11:13, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 33 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-08-04, 17:39
No niestety, w tym aucie byly cuda typu swiatla poupychane do zardzewialego zderzaka na papierze toaletowym zalanym klejem, te wyzej wymienione 1 groszowki, klepniete tylne resory, powybijane lozyska, przewody pod maska sparciale i poprzebijane ktore tez trzeba bylo powymieniac :f.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-08-04, 18:07
Super świetnie. Dobra robota. a głośniki nie wysiądą, jak zostaną zalane wodą? Pytam, bo nie wiem jak głośniki wilgoć znoszą. Jedynie zderzak trzeba było kupić od Krzykka, bo ten jest taki ooogrooomny, że mi się nie podoba i moim zdanie nie pasuje.
Wiek: 33 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-08-04, 18:10
Wiesz co, sa zgrzane folią od tylu i tona tasm izolacyjnych, o same glosniki sie nie martwie, natomiast gorzej z radiem, ale to wyjdzie w praniu (doslownie) haha
Wiek: 33 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-10, 16:55
Troche zmian w aucie przez ostatni miesiac :D
- Wspawana rura na pasy z samuraja long, posluzy jako mocowanie pasow dla pasazerow, mocowanie pasow przednich i od razu czesc klatki ktora w odleglej przyszlosci planuje
- Swiatla do jazdy dziennej (zamiast halogenow ktore tam byly)
- Wymieniony uszczelniacz na wal mostu tylnego
- Wymienione przeguby
- Zalozone CB radio M-tech legend ii z antena sirio 150 cm
- Nakretki majace centrowac felge (polokragle z mala tuleja)
- Szyby w hardtopie i mocowania hardtopu
- Progi boczne (co ciekawe, na szrocie wyszly mnie kolo 30 zl)
ciekawe jak bedą ci sie sprawowały te amortyzatory od gości z B_B. Ja jak kupiłem auto to miało z tyłu resory +2 ich "majstersztyku" maiły rok jeszcze koloru nie straciły i naklejek. A główna laga poszła i to bez wielkiego wyczynu. Założyłem od mazura zwykłą i gra już 3 sezon.
Tak że ja bym od nich nic nie kupił.
Wiek: 33 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-10, 21:54
Bylem u nich pare razy bo mam po drodze, kupowalem tam reszte zawieszenia i Panowie byli na tyle mili ze dali znizke w ktorej mialem amortyzatory w cenie zawieszenia (gdybym np kupil u zibiego), wiec nie mam na co narzekac. Poki co troche terenu objezdzilem i nie widze jakis wad, ale jak je za szybko zajade, albo beda wadliwe to zmienie na cos innego. Jak do mazura dzwonilem to mial lifty tylko +4" z dluzszymi amortyzatorami, wiec odpuscilem.
Czy na pierwszym zdjęciu masz 225/70/15 na standardowych klapniętych resorach? obcierały?
235/75 wsadzałeś już po lifcie czy jeszcze przymierzałeś przed?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum