Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Chłodnica z 205 w Samurai
kuba84 
nowicjusz



Wiek: 40
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 43
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2013-11-13, 21:32   

Maverick rozumiem,że będziesz szukał takiej chłodnicy z korkiem wlewowym a zbiorniczek wyrównawczy zostawiasz stary?

Pytam bo są dwa modela chłodnic :roll:

http://allegro.pl/chlodni...3640057329.html

http://allegro.pl/chlodni...3640057410.html
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-11-13, 22:38   

Bajer, nie wiedziałem, że są takie w wersji z korkiem, to ciekawsza opcja.
PS Maver ma tą bez korka 8-)
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-14, 00:06   

Ten korek to całkiem drogi bajer, 75 złotych ponad :mrgreen:
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
kuba84 
nowicjusz



Wiek: 40
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 43
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2013-11-14, 10:51   

bez korka to chyba lekki problem z zalaniem płynu i odpowietrzeniem układu, a ta jak masz tą z korkiem to i stary zbiorniczek może zostać

Poprawcie mnie jeśli się mylę ;-)
Ostatnio zmieniony przez kuba84 2013-11-14, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-11-14, 11:43   

Wiesz co, ja to mam zamiat obejść zbiorniczkiem wyrównawczym z korkiem ciśnieniowym, aby odpowietrzenie chłodnicy wchodziło w zbiorniczek, a wyjście ze zbiorniczka wyrónawczego wepnę w powrót na trójniku.

205 chłodnica z korkiem. Na pewno fajnie, ze da się to zalać, ale nie jest tak przypadkiem, że jak sie wytwarza ciśnienie w układzie, to korek powinien sie trochę unieść i zrobić wyjście do zbiorniczka wyrównaczego, tak jak to jest w przypadku seryjnego układu w Samuraiu?

W tych linkach co podesłałeś, to wygląda tak, że korek i opowietrzenie chłodnicy jest na dwóch skrajnych punktach, stąd nie wiem czy to się może sprawdzać.

Jak chrzanie głupoty, to mnie poprawcie.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
kuba84 
nowicjusz



Wiek: 40
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 43
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2013-11-14, 11:54   

Kurcze chyba masz rację

Też w niedalekiej przyszłości będę musiał zmienić chłodnicę bo stara powoli zaczyna niedomagać,a chciałem zostać przy oryginalnym zbiorniczku bo zaczyna się już ciasno robić pod maską :-P
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-11-14, 12:09   

Chyba zastosowanie zbiorniczka wyrównawczego z korkiem ciśnieniowym, musi mieć zastosowanie w przypadku chłodnicy z 205.

Inne pytanie naprowadzające jest takie, jak jest rozwiązany układ pod maską w Peugeocie 205, który ma chłodnicę na korek?
Wtedy dobrze byłoby zrobić w Samuraiu w ten sam sposób (to powinno działać).
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
kuba84 
nowicjusz



Wiek: 40
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 43
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2013-11-14, 12:20   

Tyko weź tu znajdź taką 205 i w dodatku nie rozebraną :-P
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2013-11-15, 14:55   

Maveric kup rurkę i idź do sklepu gdzie zarabiają końcówki/sprzedają węże do maszyn i obciśnij drugą końcówkę na 28 i po problemie. Mi gość za darmo zrobił w sklepie ;-)
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-11-15, 15:06   

Tytus, nie rozumiem:) Jaką rurkę, jak zarobić itd. WTF?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-15, 15:09   

Maverick napisał/a:
Tytus, nie rozumiem:) Jaką rurkę, jak zarobić itd. WTF?


pewnie chodzi o podłączenie rurki spustowej do tego alternatora typu pirania :P żeby te gigaampery odprowadzić do gruntu :P
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-11-15, 15:11   

ale żeby zaciskać piranie? To grzech.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-16, 07:19   

tytus napisał/a:
Maveric kup rurkę i idź do sklepu gdzie zarabiają końcówki/sprzedają węże do maszyn i obciśnij drugą końcówkę na 28 i po problemie. Mi gość za darmo zrobił w sklepie ;-)


Doprowadzi Ci rurkę z niewłaściwego wymiaru na idealny. Juz dawno robią takie cuda :shock:
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-11-16, 15:38   

w jakich punktach coś takiego robią, jak one się fachowo nazywają?
ale jak to tak po prostu, robią i pasuję:) Przecież takie rzeczy tylko w erze.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.