Czy ktos jezdzi na takim zestawie? Nie jest za "wolno" ? Chcialbym sobie wsadzic reduktor 4.16 gdyz wydaje mi sie bardziej "elastycznym" rozwiazaniem niz przelozenia mostow z vitki. Natomiast jako ze planuje takze spawlocka wiem ze zwykle pol osie z tylu lubia sie skrecac. Z tego powodu dobrze byloby wlozyc tylny most z vitary. Tyle ze troche nie jestem do konca przekonany do takiej konfiguracji. No chyba ze sa jakies ciut szybsze przelozenia z vitki i tak samo wytrzymale ?
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-12-02, 18:45
Ja mam 4.16 dwie blokady i opony 235x75x15.Gdybym miał opony 31 cali ,to bym się rzadziej wieszał.W nowej zmotce mam sprężyny i 31.Robię klatkę i zobaczę co to potrafi.Przełożenia standardowe.
Zawias, a w tym nowym zielonym to chyba 4.16 tez jest co? Co do polosi to znajomy stwierdzil, ze trzeba liczyc, przy kolach 31 i blokadzie, wymiane pol osi raz w sezonie conajmniej. Temu chcialem za wczasu przemyslec temat.
ja latałem około 3 lat na 4,16 i 31cali silverstonach i tył spawlock , raz mi półoś tylna pękła na prostej szutrowej drodze, zaznaczam że u mnie niema lekko sami, teraz mam 4,16 baleno 1,6 i 33 cali silverstone przód arb tył spaw lock jak narazie cały sezon bez stresu tylko łożyska raz na sezon
[ Dodano: 2013-12-03, 17:59 ]
31 cali orginalne półosie bez kłopotu dają rade, wiadomo wszystko można urwać, ale u mnie jest około 5 samcó każdy tył spawlock i 31 cali
no tak na 33 calach tyle że talerz i atak był z rocznika 89 więc pare lat miał, u mnie 4 lata w terenie więc wszystko może się zdarzyć , ja to powiedziałem że to jest po prostu zmęczenie materiału i tyle
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-03, 21:17
Ogólnie to przy 31' i blokadzie z tyłu seryjne półosie powinny dać rade. Za to z przodu jak przychodzi blokada lub coś 32' i wyżej to już powinny być wzmacniane.
[ Dodano: 2013-12-03, 21:27 ]
wiele osób mnie namawiało na Lj mosty tylko to wtedy koszt około 10 tyś zł ze swoją robotą, plus blokada przynajmniej jedna i robi się 13 tyś ja na 33 calach mam około 1cm różnicy prześwitu jak ten samuraj na Lj i 35 cali, w zimę robię zawieszenie na sprężyny, resory mam leśniki od mazury dają rade ale sprężyna to sprężyna troche miej blokuje w trawach, na dniach pewnie wystawie swojego na sprzedaż ogólnie z czystej ciekawości może ktoś kupi, jak by tak się stało to kupje Zmote jakąś fajną
Hmm co mi brakuje pełnej klatki ogolni jak startuje na rajdach to zawsze w extrem ii zawsze się boje że urwe most lub jakieś łożyska się rozlecą, niby w z.otach tak samo jest jak w samuraiu nie wiesz kiedy cos sie rozleci, a dlaczego bym chciał zmote bo bardzo mi się podobają, sam bym sobie zrobił mam warsztat itd ale niemam czasu na zrobienie jej od podstaw,w moim samim najwiekszą wadą są mosty chociaz mam spidertraxy, ale przy 33calach trzeba naprawde uwazać, w sumie ja śmigam co niedziela w terenie i nigdy niema leekko i się nic nie dzieje, w sumie nad zmianą zastanawiam sie ciągle, jedynie potrzebuje ze 100kg zmiejszyc wage w moim i będzie super, co do tematu to polecam 4,16 i 31 cali simex na orginalnym silniku gaznik. I wtrysk dają wtedy rade mega,
Silnik tez myslalem co by zmienic bo gaznikowiec 1.3 wlasnie. Zagosci u mnie najprawdopodobniej vitara 1.6 v8 na gazniku. A co do mostow, to podpytuje tez o wytrzymalosc bo temat sprezyn sie przewija i nie chcialbym dwa razy kase ladowac pozniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum