Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
BFGoodrich MT a zima..
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-22, 21:11   

Pewnie ile osób tyle opinii. Ja w górach przejeździłem na AT KUMHO Road venture i fajnie się spisywały. Moim zdaniem dużo lepiej jak MT które miałem wcześniej.
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-22, 21:24   

Im wiecej czytam tym mi się bardziej wydaje że AT będą lepsze. Mam seryjnego samuraia i taki zostanie.
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-11-23, 00:26   

Myślę, że te MT'eki Kumho byłyby dobro. Są dość delikatne bieżnikiem chyba i z tego co mówią koledzy świetne w śniegu. Czego chcieć więcej? :>
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-11-28, 20:07   

AT ki sa praktycznie zbliżonę do zimowek jeśli chodzi o trakcje w zime BF goodrich at sa rewelacyjne to jest bardzo dobry kompromis jako jedyna opony w samuraiu nie nadają sie co prawda do mocnego upalania w błocie, ale powariować w terenie trochę można, na czarnym bez problemu no i zimę przelata się i to wszystko na jednych laczkach tylko tak sobie wyglądają
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
jasiek 
stały bywalec



Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 166
Skąd: Legionowo / Warszawa
Ostrzeżeń:
 8/3/6
Wysłany: 2013-11-28, 20:10   

bfg at tato miał w trooperze 2.6 i w błocie robiły nieźle prawie jak mt
_________________
BYŁ : Suzuki SJ50V, 1.3 gaźnik, kibel rura, lekko ruszony, ruda tu i tam.

JEST : Isuzu Trooper, 2.8td, snorkel stalówka, 33", silnik bliżej niż dalej, parę ognisk korozji
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-11-28, 20:24   

to tez zależy od rozmiaru bo np. 35 cali atek ma kostkę jak 235/75 r15 mt
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
jasiek 
stały bywalec



Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 166
Skąd: Legionowo / Warszawa
Ostrzeżeń:
 8/3/6
Wysłany: 2013-11-28, 21:08   

to były 31/11.5
_________________
BYŁ : Suzuki SJ50V, 1.3 gaźnik, kibel rura, lekko ruszony, ruda tu i tam.

JEST : Isuzu Trooper, 2.8td, snorkel stalówka, 33", silnik bliżej niż dalej, parę ognisk korozji
 
     
miczo1 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 287
Skąd: TLW
Wysłany: 2013-12-07, 15:28   

No Panowie zrobiłem dzisiaj pierwsze testy, z 70 km najpierw po świeżym śniegu, potem po ubitym i po błocie pośniegowym i zostaje przy tych oponach.
Z hamowaniem jest niestety kiepsko, mniej więcej jak na letnich, ale jeśli hamuje się silnikiem z załączonym 4x4 jest oki. Ruszanie z tylną osią słabiutko ale wystarczy dołączenie przedniej i bardzo ładnie się zbiera. Prowadzenie z zapiętym 4x4 ładne, nie wynosi na zakrętach nawet z pedałem w podłodze, ale bez 4x4 już Tokio drift :) przemyślałem że jednak na jeżdżenie po mieście i okolicznych lasach/polach będą zajebiste. A do dalszej jazdy mam dwa normalne auta na funkiel nowych zimówkach więc chyba do wiosny dam rade:) aha i w głębokim kopnym śniegu (znalazłem parę zasp i zgarniętego na placach śniegu) jest kosmos, idzie jak po asfalcie
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2013-12-07, 15:54   

miczo1 napisał/a:
Z hamowaniem jest niestety kiepsko, mniej więcej jak na letnich, ale jeśli hamuje się silnikiem z załączonym 4x4 jest oki.

Przy konieczności nagłego hamowania (w przypadku jazdy miejskiej) najczęściej nie ma czasu na zapinanie 4x4 i hamowanie silnikiem - odruchowo wciska się pedał. Warto zawsze pamiętać jakie ma się opony i przewidywać potencjalne problemy.
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
miczo1 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 287
Skąd: TLW
Wysłany: 2013-12-07, 19:20   

To też trza cały czas 4x4 jeździć jak jest ślisko :) a z awaryjnym hamowaniem to nawet jak masz zimówy i abs to rożnie bywa więc o tym nie mówie
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-12-07, 20:52   

miczo1 dzięki za podzielenie się opinią, mam wrażenie że ten opis pasuje też do moich leciwych przydartych Fuld Tramp Mix i pewnie do wielu innych "przeciętnych" opon. Ja wyczytałem z Twojej recenzji, że bardziej istotne dla trakcji jest załączanie 4x4 niż zalety samej opony.

Taki urok "uniwersalek".
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.