Pewnie ile osób tyle opinii. Ja w górach przejeździłem na AT KUMHO Road venture i fajnie się spisywały. Moim zdaniem dużo lepiej jak MT które miałem wcześniej.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 348 Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-22, 21:24
Im wiecej czytam tym mi się bardziej wydaje że AT będą lepsze. Mam seryjnego samuraia i taki zostanie.
_________________ Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
AT ki sa praktycznie zbliżonę do zimowek jeśli chodzi o trakcje w zime BF goodrich at sa rewelacyjne to jest bardzo dobry kompromis jako jedyna opony w samuraiu nie nadają sie co prawda do mocnego upalania w błocie, ale powariować w terenie trochę można, na czarnym bez problemu no i zimę przelata się i to wszystko na jednych laczkach tylko tak sobie wyglądają
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2013-12-07, 15:28
No Panowie zrobiłem dzisiaj pierwsze testy, z 70 km najpierw po świeżym śniegu, potem po ubitym i po błocie pośniegowym i zostaje przy tych oponach.
Z hamowaniem jest niestety kiepsko, mniej więcej jak na letnich, ale jeśli hamuje się silnikiem z załączonym 4x4 jest oki. Ruszanie z tylną osią słabiutko ale wystarczy dołączenie przedniej i bardzo ładnie się zbiera. Prowadzenie z zapiętym 4x4 ładne, nie wynosi na zakrętach nawet z pedałem w podłodze, ale bez 4x4 już Tokio drift :) przemyślałem że jednak na jeżdżenie po mieście i okolicznych lasach/polach będą zajebiste. A do dalszej jazdy mam dwa normalne auta na funkiel nowych zimówkach więc chyba do wiosny dam rade:) aha i w głębokim kopnym śniegu (znalazłem parę zasp i zgarniętego na placach śniegu) jest kosmos, idzie jak po asfalcie
Z hamowaniem jest niestety kiepsko, mniej więcej jak na letnich, ale jeśli hamuje się silnikiem z załączonym 4x4 jest oki.
Przy konieczności nagłego hamowania (w przypadku jazdy miejskiej) najczęściej nie ma czasu na zapinanie 4x4 i hamowanie silnikiem - odruchowo wciska się pedał. Warto zawsze pamiętać jakie ma się opony i przewidywać potencjalne problemy.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-12-07, 20:52
miczo1 dzięki za podzielenie się opinią, mam wrażenie że ten opis pasuje też do moich leciwych przydartych Fuld Tramp Mix i pewnie do wielu innych "przeciętnych" opon. Ja wyczytałem z Twojej recenzji, że bardziej istotne dla trakcji jest załączanie 4x4 niż zalety samej opony.
Taki urok "uniwersalek".
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum