Hej, fajnie to wychodzi.
Super że masz jak przy nim działać i będzie to kolejny fajny Samurai.
Chwilowo jestem nieco przerażony jego wysokością (tak wysokiego Samuraia nie widziałem) przy wąskich mostach, to jak sam właściciel mówi, że o trawersie można zapomnieć, a i jest ryzyko szybciej wjechać z zakręt.
Trochę poprawek i będzie super.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-07, 22:04
No to dziś w wojowniku dokończyłem dodatkowe oświetlenie wzmocnienie maski blachą aluminiową ryflowaną i przymiarki do zamków maski Sparco
No fakt wysoki jest przez to że stoi na wąskich mostach i niema miejsca na zamontowanie sprężyn na boki ramy tylko pod . Niedługo będą nowe mosty i modyfikowane zawieszenie wtedy będzie igła sztuka .
[ Dodano: 2013-12-01, 00:17 ] Trochę wspomnień z zakończonego sezonu:
Zlot EX w Płocku
Integracja Pułtusk widać moja Explozje
Poland Trophy 2013 Edycja w Dusznie
Duszno4x4 20113 Letnia Edycja
Wyjazd ekipy na Ładoga 2013
Duszno Jesienna Edycja
[ Dodano: 2013-12-03, 18:21 ] Fotele wstawione chłodnica zamontowana . Zostało podłączyć wentylatory założyć boczki i zamki wyczyścić szyby.
[ Dodano: 2013-12-07, 20:06 ] Przenoszenie bezpieczników,przekaźników i komputera pod sufit prawie zakończone jeszcze tylko kosmetyka . Pułka w konsoli środkowej tez już prawie skończona.
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-08, 20:59
Na zawias jak dobrze poleci to autko zaworze w piątek do Kwadrata ,Co do wahaczy to dopiero jak przeważymy auto i sprawdzimy środek ciężkości to podejmiemy decyzje jakie pójdą . Do wyboru jest Toyota, LR lub ,robimy własne . Mosty przełożenie 5.125 tył vitara wzmacniane półosie blokada przód główka vitara reszta samurai z czasem do przerobienia tak jak mają w Durszlaku oczywiście blokada .Ale mam też ostatnio zakupione mosty od Toyoty . Docelowo tak żeby weszła rolka 35" z czasem. Amorki jeszcze nie wiem , na stanie mam BILSTEIN B6 Sport , Ale zamiar jest wymiany na coś bardziej profesjonalnego zależy co uda się załatwić po zniżkach. Lista życzeń jest długa.
[ Dodano: 2013-12-08, 21:00 ]
Dziś wreszcie na dobre zakończone zostały prace na elektryką i konsolami , jeszcze kosmetyka i skręcenie półki do końca metromierz i komputer i gotowe .
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-11, 13:49
Mały test wojownika w koło komina
Dziś niestety sam poleciałem na mały test w koło komina i nie było komu fotek zrobić . Instalacje działają poprawnie nic nie odpadło pojawiła się pierwsza rysa na nowym lakierze .Teraz można auto przygotować do nowego zawiasu.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-12-13, 09:08
no i pierwsza gaga zrobiona niewinnej gablocie :/
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-13, 23:22
Jak to się mówi do pierwszej rysy żal . Co do rury wydechowej to jeszcze się nie zdazyło żeby się urwała a w różnych miejscach topiony był wojownik wcześniej. Ale myślę nad przeniesieniem jej z tyłu z paki do góry nad dach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum