Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Mam problem po zalozeniu tarcz na Tyl
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 2013-12-19, 23:42   Mam problem po zalozeniu tarcz na Tyl

Zalozylem tarcze na tyl nowe przewody do korektora hamowania (to znaczy na srodku ramy po prawej stronie to co jest z tym odpowietrzeniem) :-/ i moj problem jest taki odpowietrzylem hamulce przod hamuje dobrze a tyl to musze podpapowac zeby zaczo hamowac :-/ czy ten korektor hamowania moze cos powodowac ze tyl hamuje do du....py :-( co fakt przez dlugi czas mialem hamulce z przodu a tyl byl zaslepiony :shock:

i chyba dobrze odpowietrzalem napierw tyl prawy tyl lewy srodek czyli ten korektor potem prawy przod i lewy przod :?:

Nie wiem moze ktos sie z tym zetknol bo jak sie wnerwie to puszcze bezposrednio przewod z tylu do serwa :evil:

Pozdrawiam i za wszelka pomoc z gory Dzieki :mrgreen:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-12-20, 00:33   

Ja po wymianie tloczkow na tyle musialem 2l plynu przepuscic przez uklad zeby dziadowski korektor odpowietrzyc, jedni mowia zeby najpierw sam korlktor odpowietrzac a potem reszte ukladu.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2013-12-20, 08:00   

Może pomyśl o wyrzuceniu tego korektora siły hamowania, skoro masz 4 takie same hamulce.
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-12-20, 08:45   

Spróbuj jeszcze raz korektor odpowietrzyć.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-20, 09:00   

No bede musial sprobowac jeszce raz odpowietrzyc ten glupi korektor hamowania ale juz wczoraj o 23 sie podalem haha w glowie chodzila mi mysl ( ide na stacje po karnister z benzyna i robie Wielkie ognisko :evil: ) ale sie opanowalem i zrobie to :-P :mrgreen: sprobouje w sobote bo dzis nie dam rady bede komentowal co i jak :-P :mrgreen:

Dzieki za podpowiedzi ;-)
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
pacol 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 119
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2013-12-20, 09:28   

Spoko też, jestem przed odpowietrzaniem tego badziewia, Bo samurai mi tak nurkuje przy hamowaniu, że to bez sensu, a nie jazda.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-12-20, 09:50   

Przy tarzach korektor tez musi byc, niekoniecznie ori, tyl zawsze hamuje slabiej od przodu.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-12-20, 09:56   

Lexx napisał/a:
Przy tarzach korektor tez musi byc, niekoniecznie ori, tyl zawsze hamuje slabiej od przodu.


Mimo pozostawienia korektora hamulce z tyłu łapią wystarczająco mocno. Pewnie lepiej niż oryginalne bębny, a na pewno są mniej awaryjne.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-12-20, 11:10   

Ja się już tyle naczytałem o tych korektorach, że jak kiedyś mnie najdzie na przesiadkę na tarcze z tyłu to zainwestuje w regulowany korektor jakiegoś Wilwooda i mam nadzieję, że problemów tego typu nie uświadczę.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-12-20, 13:02   

Mnie ta zabawa czeka przed nowym rokiem.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-20, 14:56   

No spoko ja dam opis jutro jak bede walczyl znowu z tymi tarczami :mrgreen:
Trzymajcie Chciuki :-P
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Hubert 
nowicjusz
Hubert


Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 41
Skąd: LBL Trakt Janowski
Wysłany: 2013-12-20, 19:00   

Cze, być może masz podobny problem do mojego po zmianie na tarcze z tyłu, a mianowicie zacisk nie jest w pionie i przez odpowietrznik nie uda się dokładnie odpowietrzyć. Ja odkręcałem zacisk i odpowietrzałem go ustawiając centralnie i dopiero przykręcałem do mocowań, u mnie pomogło.
_________________
SJ 416, 1,6 gaźnik + LPG, 31" simex 12000lbs
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-20, 19:40   

Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów, takie rozwiązanie polecam każdemu ;-) . A co do odpowietrzania zacisku to tak jak Kostuch kiedyś wspomniał - jeśli zacisk jest mocowany inaczej niż na samej górze to nie będzie się go dało w 100% odpowietrzyć.
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-12-20, 19:57   

Maror napisał/a:
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów

Trochę przerost formy nad treścią (moim skromnym zdaniem).
Dwa korektory szeregowo co mają dać lepszego niż jeden?
Jeżeli ma być zwiększona korekta, to równie dobrze można oryginalny przekręcić na ramie, bo stopień korekcji zależy od kąta pod jakim się znajduje.
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-20, 20:04   

kostuch napisał/a:
Maror napisał/a:
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów

Trochę przerost formy nad treścią (moim skromnym zdaniem).
Dwa korektory szeregowo co mają dać lepszego niż jeden?
Jeżeli ma być zwiększona korekta, to równie dobrze można oryginalny przekręcić na ramie, bo stopień korekcji zależy od kąta pod jakim się znajduje.


Nie wynika to z tego że uważałem że tak lepiej, po prostu chciałem to zrobić jak najmniej ingerując w oryginalny układ. Nie uważam że dwa są lepsze od jednego, po prostu ten przy serwie jest łatwiejszy w obsłudze ;-)
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-20, 20:22   

Wiec teraz mam od grona pomyslow Dzieki wielkie Chlopaki ;-) jutro powiem jak wyszlo :mrgreen:
a jak nie wyjdzie to Suka na zyletki hahaha :lol:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-12-20, 20:30   

Podejdz do niej z rana z palnikiem albo kontowka, pogroz troche, powyzywaj i kaz jej byc grzeczna i zobaczysz ze pojdzie bez problemu :mrgreen:
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-21, 07:34   

Bo tak trzeba z Sukami Twarda Reka :-P ;-)

[ Dodano: 2013-12-23, 13:39 ]
No wiedz panowiem Powiem ze akcja Tarcza POWIODLA sie Dzieki wielkie Kostuch za podpowiedz to bylo to Suka sie zatrzymuje jak Interceptor z Mad Max ;-) :mrgreen: :-P i dzieki wielkie innym za podpowiedzi ;-)
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.