Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-19, 23:42 Mam problem po zalozeniu tarcz na Tyl
Zalozylem tarcze na tyl nowe przewody do korektora hamowania (to znaczy na srodku ramy po prawej stronie to co jest z tym odpowietrzeniem) i moj problem jest taki odpowietrzylem hamulce przod hamuje dobrze a tyl to musze podpapowac zeby zaczo hamowac czy ten korektor hamowania moze cos powodowac ze tyl hamuje do du....py co fakt przez dlugi czas mialem hamulce z przodu a tyl byl zaslepiony
i chyba dobrze odpowietrzalem napierw tyl prawy tyl lewy srodek czyli ten korektor potem prawy przod i lewy przod
Nie wiem moze ktos sie z tym zetknol bo jak sie wnerwie to puszcze bezposrednio przewod z tylu do serwa
Pozdrawiam i za wszelka pomoc z gory Dzieki
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-12-20, 00:33
Ja po wymianie tloczkow na tyle musialem 2l plynu przepuscic przez uklad zeby dziadowski korektor odpowietrzyc, jedni mowia zeby najpierw sam korlktor odpowietrzac a potem reszte ukladu.
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-20, 09:00
No bede musial sprobowac jeszce raz odpowietrzyc ten glupi korektor hamowania ale juz wczoraj o 23 sie podalem haha w glowie chodzila mi mysl ( ide na stacje po karnister z benzyna i robie Wielkie ognisko ) ale sie opanowalem i zrobie to sprobouje w sobote bo dzis nie dam rady bede komentowal co i jak
Dzieki za podpowiedzi
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-12-20, 11:10
Ja się już tyle naczytałem o tych korektorach, że jak kiedyś mnie najdzie na przesiadkę na tarcze z tyłu to zainwestuje w regulowany korektor jakiegoś Wilwooda i mam nadzieję, że problemów tego typu nie uświadczę.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Cze, być może masz podobny problem do mojego po zmianie na tarcze z tyłu, a mianowicie zacisk nie jest w pionie i przez odpowietrznik nie uda się dokładnie odpowietrzyć. Ja odkręcałem zacisk i odpowietrzałem go ustawiając centralnie i dopiero przykręcałem do mocowań, u mnie pomogło.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-20, 19:40
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów, takie rozwiązanie polecam każdemu . A co do odpowietrzania zacisku to tak jak Kostuch kiedyś wspomniał - jeśli zacisk jest mocowany inaczej niż na samej górze to nie będzie się go dało w 100% odpowietrzyć.
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów
Trochę przerost formy nad treścią (moim skromnym zdaniem).
Dwa korektory szeregowo co mają dać lepszego niż jeden?
Jeżeli ma być zwiększona korekta, to równie dobrze można oryginalny przekręcić na ramie, bo stopień korekcji zależy od kąta pod jakim się znajduje.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-20, 20:04
kostuch napisał/a:
Maror napisał/a:
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów
Trochę przerost formy nad treścią (moim skromnym zdaniem).
Dwa korektory szeregowo co mają dać lepszego niż jeden?
Jeżeli ma być zwiększona korekta, to równie dobrze można oryginalny przekręcić na ramie, bo stopień korekcji zależy od kąta pod jakim się znajduje.
Nie wynika to z tego że uważałem że tak lepiej, po prostu chciałem to zrobić jak najmniej ingerując w oryginalny układ. Nie uważam że dwa są lepsze od jednego, po prostu ten przy serwie jest łatwiejszy w obsłudze
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-12-21, 07:34
Bo tak trzeba z Sukami Twarda Reka
[ Dodano: 2013-12-23, 13:39 ]
No wiedz panowiem Powiem ze akcja Tarcza POWIODLA sie Dzieki wielkie Kostuch za podpowiedz to bylo to Suka sie zatrzymuje jak Interceptor z Mad Max i dzieki wielkie innym za podpowiedzi
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum