Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-27, 21:20
Po wielu za i przeciw paru obliczeniach padło na zawieszenie.
Przód:
Przednie wahacze od dyskoteki I(szpilka) z odpowiednio dobranymi do ciężaru auta polibuszami, most przedni szeroki Samurai z główką od Vitary 5.125(z czasem będzie przerabiany tak aby weszła tylna główka Vitara.
Tył:
Tylne wahacze będą robione od nowa typ 4-link uwarunkowane jest to tym że za siedzeniami będą umieszczone wyciągarki. Most tylny Vitara 5.125
Reduktor :
Na razie pozostanie 4.16 ale prawdopodobnie będzie zwiększany (zależy od szybkości windy)
Rolki:
Pozostają te co mam aktualnie 32" na feldze 16" będzie zwiększane do 33 może 35"
Klatka:
Klatka będzie wykonana mini chronić ma tył auta i górę zgodna z protokołem J do klatki z tyłu będzie zamontowana chłodnica z wentylatorami .
Hamulce:
Przednie i tylne tarczowe na zaciskach przednich od Samuraia ręczny hamulec hydrauliczny.
Silnik :
Aktualnie 1.6 16V Słupek Baleno osprzęt Vitara 1.6 16V
W przyszłości będzie BMW 1.8IS lub 2.0 tak aby wycisnąć około 160KM.
Wojownik będzie odchudzany wycinamy napewno tylny zderzak przedni przerabiamy .
Autko już trafiło do Warsztatu w Warce niedługo dodam foty z rozbiórki
Ostatnio zmieniony przez Pączek 2014-01-04, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-12-27, 21:41
160KM na oryginalnym silniku to sporo nawet chyba przy wzmacnianych polosiach. Czesio mowil, ze te motory z BMW sa calkowicie nieodporne na wode. Czemu chcesz wsadzac cala glowke z Viertary? Z tego co mi sie obilo o uszy, to wytrzymala ona nie jest.
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-27, 22:32
Co do główek już się wypowiedziano co do silnika to pierwsze słyszę żeby były z nimi jakieś problemy sporo aut wyczynowych je ma i topione są ponad maskę. Naprawdę nie słyszałem o tych problemach ale jak masz jakieś info to dawaj . Zawsze warto poddać to dyskusji.
co do główki alu z vitary, to faktycznie kupa, ale wystarczy przerzucić talerz i atak do główki samuraia (z czterama satelitami) i już taką kupą nie jest
w 2,5 v6 też jest żeliwna tylko ma dwie satelity i są inne przełożenia, co sprawia,że i ta trzeba przerzucić tależ i atak 5,125, więc lepiej opuścić sobie kombinacje i od razu wrzucić do samuraiowej główki
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-12-31, 09:10
Koledzy taki zestaw jak ja chcę i będzie w wojowniku jest aktualnie w durszlaku tylko mój na raty mosty będzie miał przerabiane (za duża kontrola księgowej na razie) chłopaków z Warki tym co w PT i innych rajdach startują i nic się nie ukręca a rolki maja zacne . Fakt półosie wzmacniane robione na zamówienie i ta wersja jest sprawdzona. Zawsze awaryjnie w magazynku leżą kompletne mosty z Toyoty.
Pierwsze foty z warsztatu przygotowania do usuwania starego zawiasu w toku .
Wiek: 49 Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 211 Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2014-01-18, 20:40
Dziś z wizyta u Warka-Team na warsztacie Kwadrata . Można powiedzieć że prace nad zawieszeniem ruszyły z kopyta. Stare zawieszenie wycięte zaczyna się odchudzanie auta . Wszystko ustalone Co i jak będzie wyglądać. Co wycinamy i co przerabiamy będzie nowa klatka projekt mi się podobał .
Dziś kolejne 3 foty z przymiarki mostu pod 4-link Będzie niżej, szerzej i ..... już wkrótce się dowiemy co jeszcze. Na pewno na przedzie ARB już jedzie kompletny most wzmocnione półosie i ARB w super atrakcyjnej cenie .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum