Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Podłaczanie 1.9D polonez/citroen
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-08, 21:24   

mam 60 ale szukam jakas sete
 
     
BM 
nowicjusz



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 43
Skąd: KRK
Wysłany: 2013-04-08, 22:59   

SamNaSamZSam napisał/a:
może ten trzeci to do obrotomierza jest w dieslu :) a może herezję prawię...

Nie herezję tylko prawdę. Do obrotomierza jest wyprowadzany z uzwojenia stojana PRZED diodami, zwykle oznaczony"W"
BM
_________________
Suzuki SJ413 - "wielkie" małe auto
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-04-08, 23:45   

mam coś takiego :

http://img02.allegroimg.p...78/3137397810_1

czyli pod
B+ ladowanie pod aku
B- ?
wtyczka na górze kontrolka


??
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-04-09, 08:44   

czuperek napisał/a:
mam coś takiego :

http://img02.allegroimg.p...78/3137397810_1

czyli pod
B+ ladowanie pod aku
B- ?
wtyczka na górze kontrolka


??


Zgadza się. B- możesz ewentualnie do - aku podłączyć, ale podejrzewam że jak zostawisz wolne to też będzie ok.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
droidboo 
zapaleniec
Zwany Miśkiem.



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 274
Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-01, 00:21   

Nie wiem, czy jeszcze aktualne, ale w alternatorze z poldka najgrubszy kabel podłączamy pod B+, a pod ten jeden pin na korektorek żeński podłączamy bodaj bialo-czereony i jest to kontrolka ladowania i wzbudzenie w jednym. Elektromagnes najlepiej zasilic spod + który szedł na cewkę w benzynie. W niektórych alternatorach zdaza sie wyprowadzenie na obrotomierz, ale nie tutaj; w polonezie jest czujnik halla, który liczy dwa nacięcia na kole zamachowym.
 
     
fulrafal 
świeżak


Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 2016-04-28, 22:27   

Odświeżę trochę temat. Mam silnik z citroena Xantia 1,9td i skrzynia z poloneza. Jak za pomoca czujnika położenia wału uruchomić orginalny benzynowski obrotomierz z samuraia.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-04-29, 09:49   

fulrafal napisał/a:
Odświeżę trochę temat. Mam silnik z citroena Xantia 1,9td i skrzynia z poloneza. Jak za pomoca czujnika położenia wału uruchomić orginalny benzynowski obrotomierz z samuraia.


Nie da się w prosty sposób.
 
     
fulrafal 
świeżak


Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 2016-04-29, 10:25   

Hmm. A jakaś rada jak wogóle zabudować jakikolwiek obrotomierz do posiadanego sprzętu.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-04-29, 15:29   

fulrafal napisał/a:
Hmm. A jakaś rada jak wogóle zabudować jakikolwiek obrotomierz do posiadanego sprzętu.

Obrotomierz uniwersalny od diesla i sygnał z alternatora.
 
     
fulrafal 
świeżak


Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 2016-05-03, 19:17   

Tylko o ile mnie pamięc nie myli to posiadany alternator przeze mnie nie posiada wyjscia do obrotomierza. Jest tylko "+" i "-", ale muszę sie upewnić.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.