Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Problem silnik Bmw 1.8 is
danieloo 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Nasielsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-02-04, 21:29   Problem silnik Bmw 1.8 is

Witam mam problem z silnikiem 1.8 is bmw tzn. jest tak silnik odpala tylko jak pompka paliwa chodzi to silnik zaczyna kopcić i benzyna znika bardzo bardzo szybko. Gdy pompkę paliwa od łącze wszystko jest dobrze do momentu wypalenia paliwa.....
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-04, 22:08   

no to może pompka paliwa nadgorliwa jakaś i daje za duże ciśnienie ?! choć nie wiem czy to możliwe...
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-04, 22:09   

Mozliwe.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-04, 22:14   

to może warto obadać jakie ciśnienie produkuje i porównać z tym co powinno być w jakimś manualu tego silnika. Kiedyś mi się obiło o uszy określenie "regulator ciśnienia" chyba w kontekście właśnie zasilania paliwem, może to się zepsuło i puszcza za duże ciśnienie.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-02-05, 09:42   

Pompka mechaniczna (bo to gaźnik) raczej nie może dawać za dużego ciśnienia.
Podejrzewam problem z zaworem iglicowym/pływakiem.
Zajrzałbym do komory pływakowej i zweryfikował czy się coś nie zawiesiło.
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-02-05, 11:25   

m42 m44?
_________________
budowa mojego SJ'ta:)

Projekt4x4-Suzuki Samurai
 
 
     
danieloo 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Nasielsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-02-05, 20:59   

sjbielsko napisał/a:
m42 m44?

no właśnie m42
co do ciśnienia to wszystko ok zakładałem pompke tez z 1.8bmw tylko z 8 zaworowej i na tym silniku wszystko ok a na 16 zaworowym IS nie pracuje i dzieje tak samo .....
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-02-05, 21:25   

sprawdzałeś te ciśnienie paliwa na końcu listwy wtryskowej jest regulator cisnienia , a na powrót idzie paliwo, a podciśnienia wszystkie podłączone, a jest przepływka ;-) , po kolei sprawdzaj podciśnienia, dlatego BMW w samuraiu to lipa bo zawsze problem hehe no chyba ze wsadzisz ten co ma 300KM
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
danieloo 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Nasielsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-02-05, 21:29   

czesio6969 napisał/a:
sprawdzałeś te ciśnienie paliwa na końcu listwy wtryskowej jest regulator cisnienia , a na powrót idzie paliwo, a podciśnienia wszystkie podłączone, a jest przepływka ;-) , po kolei sprawdzaj podciśnienia, dlatego BMW w samuraiu to lipa bo zawsze problem hehe no chyba ze wsadzisz ten co ma 300KM

Nie lipa nie lipa wanie latwie druga listwe a jak narazie uruchamiam gaz
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-02-07, 14:29   

I co zrobiles silnik za tydzien jedziemy w teren
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
kaszik 
świeżak


Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 2
Skąd: Rumia
Wysłany: 2014-12-17, 06:54   

Witajcie koledzy i kolezanki,
jestem po swapie bmw M42, jak narazie nie ma problemu ale jeszcze w dobrym terenie nie bylem,
ale odnosnie elektryki mam problem bo nie wiem jak podpiac obrotomierz pod samczyka,
w M42 obroty ida przez jakis tam ekonomizer? ale w dieslach sygnal jest brany prosto z alternatora,
czy ktos z kolegow i kolezanek z sukcesem podlaczyl obroty w samczyku pod M42,
pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.