Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-15, 18:58 blind.one
Na poczatku byla seria:
Po kilku wyjazdach stiwerdzilem, ze to nie wystarcza i po zebraniu worka pieniedzy przyszedl czas na zmiane resorow (poprzednie byly klapniete), felg, opon i zderzaka wraz z wyciagarka.
Opony nie mieszcza sie w nadkolach wiec zanim wyprobuje zmiany w terenie musze dac komus do zrobienia nowe. Niestety w okolicy to bardzo droga zabawa :(
Ostatnio zmieniony przez Myszon 2014-03-17, 09:33, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-16, 15:04
Ciac troche szkoda, ale nie da rady inaczej. Chyba zebym SPOA zrobil to moze kola by nie ocieraly. Ale jak dla mnie to za wysoko srodek ciezkosci idzie.
Mam nadzieje, ze dozbieram na bushwackery, ale na razie cos prostszego bedzie (pewnie guma z pasa transmisyjnego).
Winde kupilem uzywana. Musze tylko troche poczyscic. Macie cos efektywnego do odrdzewiania? Nawet nie moge jej jeszcze wyprobowac :( Mam nadzieje, ze nie bedzie za slaba bo to tylko 6000lbs.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-16, 18:29
Wieszaki mam przedluzone (10 cm zamiast 7 cm). Najpierw zdejme nakladki na nadkola zobacze w jakim stanie jest blacha. Moze uda sie po prostu przeniesc je troche wyzej? Gorzej, ze chyba o scianke od kabiny moga ocierac.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-16, 22:36
Jak zrobie bodylift, to bede musial dorabiac przewody hamulcowe bo juz teraz sa, przy wykrzyrzu, rozciagniete na maksa. Wpadlem na pomysl odkrecenia nakladek nadkoli i przeniesienia ich wyzej po podcieciu samych nadkoli. Zachowam wyglad oryginalu.
Ten lift budy to w razie czego czym robic? Najbardziej pasowaloby mi przesuniecie przedniego mostu o 2-3 cm, ale to jeszcze bardziej klopotliwe ;)
NIE ma dużego problemu z przesunięciem przedniego mostu
blind.one
jak chcesz go przestawić do przodu 2-3cm. to zabardzo niema sensu
lepiej co najmniej 6-8 cm to wtedy jest różnica kolosalna na zjazdach lub
podjazdach (ja mam przesunięty most 10cm.) a bude możesz ponieść na
zwykłym pasie gumowym (powycinać z gómy podkładki kwadratowe na wymiar)
i podłożyć między bude a rame , przewody hamulcowe dłuższe od opla vectry
i flansza aluminiowa na wał przedni
POZDROOO
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-18, 09:29
vitara napisał/a:
nie tnij ja kupię :) ten samochodzik :)
To bylby chyba jeden z drozszych zakupow jesli mialbym doliczyc same czesci, ktore w niego wlozylem ;)
Co do liftu to na razie jeszcze bede czekal na to co wyjdzie. Musze jeszcze sciagnac dywanik i zobaczyc w jakim stanie jest podloga, bo juz jedna dziure na wylot znalazlem.
Wrazenia po jezdzie do blacharza: odczuwalny spadek mocy :(, niewydolne hamulce, niestabilne prowadzenie (oprocz odwroconych felg mam dystanse po 3cm na strone), rzucanie autem podczas gwaltownego hamowania. Zastanawiam sie, czy nie dac mniejszych dystansow, ale co zrobie z tymi? kosztowaly 600 PLN
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-18, 12:42
Hmm ale ta niestabilność i rzucanie to raczej nie przez dystanse. Mi się wydaje że poszerzając rozstaw kół raczej powinieneś zwiększyć stabilność. Chyba, że są kiepskiej jakości i są jakieś luzy pomiędzy piastą a felgą.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum