szumeksa na KM2 zamieniasz, z jakiego powodu? kolejne pytanie czy nie przydałby sie wyższy profil.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Aktualne opony maja profil 195 i sa juz dość mocno spękane i porozrywane.
Zmieniam też troche z ciekawości. Zobaczę jakie będą wrażenia. Jeśli lipa to wracam do Simexa.
Silnik z Vitary.
Co do wysokości to już takiego kupiłem, co będzie dalej zobaczymy.
Hard top mam jakiś chyba małospotykany bo jest podniesiony z tyłu wyżej.
Zmieniam też troche z ciekawości. Zobaczę jakie będą wrażenia. Jeśli lipa to wracam do Simexa.
taki downgrade będzie, KM2 nie ma najlepszej opinie jako opona do błota - porównując do szumeksa to w ogóle wyjdzie fatalnie. KM2 został zaprojektowany aby dopasować się do nowych narom hałasu jakie zaczęły obowiązywać w zeszłym roku, przez co ma mało agresywny bieżnik (mniej agresywny niż KM1).
Jeśli jednak zależy ci na lepszych właściwościach na czarnym i jakichś właściwościach w terenie to może Kumho KL71?
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
a to taka sytuacja. to wiele zmienia. Testuj i dziel się spostrzeżeniami.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Pierwsze wrażenia z dojazdu do domu to lepsze prowadzenie po czarnym - ale tutaj ameryki nie odkryłem - i dużo trudniej się parkuje i kręci kierownica na postoju. Kolejne spostrzeżenie nie są wiele szersze przynajmniej wizualnie od Simexa 195/80 R15.
W sobotę lub niedzielę sprawdzę jak w terenie sobie radzą.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 348 Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2014-03-07, 17:29
Mam wrazenie że ta simexowa opona jest założona odwrotnie. Jezeli na fotce 2 to czarne przed opona to przedni zderzak to jest odwrócona o 180st Ale na prawym zdjeciu jeżeli to jest tylny zderzak to ok
_________________ Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Pierwsze wrażenia z dojazdu do domu to lepsze prowadzenie po czarnym - ale tutaj ameryki nie odkryłem - i dużo trudniej się parkuje i kręci kierownica na postoju. Kolejne spostrzeżenie nie są wiele szersze przynajmniej wizualnie od Simexa 195/80 R15.
W sobotę lub niedzielę sprawdzę jak w terenie sobie radzą.
KM2 przy szerokości 235 sam bierznik ma koło 16cm szerokości, dlatego może się wydawać nie szeroko:) Opony świetne na wyprawę, bo bardzo oszczędne i na co dzień. W błocie żadna opona typu sahara, km1, km2, kl71 i tego typu podobne nawet nie mają szansy się zbliżyć sprawnością do simexa czy bogera w błocie...
KL71 ma ten problem, że jak go kupujesz jako nową oponę, to bierznika ma tyle, co inny mtek po 3 sezonach i kilkudziesięciu tysiącach kilometrów Jest też drogi i wcale nie taki rewelacyjny...
[ Dodano: 2014-03-09, 09:57 ]
Wiesz skąd to auto przyjechał i czy czasem nie było we Wrocławiu przerabiane? Bo we Wrocku gość miał bardzo podobną suzę. Biała buda po remoncie, 1.6, taki właśnie zderzak z houpem, zrobiona spoa, taki malutkie simexy właśnie, tylko miała chyba plandekę i pomarańczową tapicerkę w środku
[ Dodano: 2014-03-09, 10:01 ]
Jak popatrzyłem na zdjęcia ze środka, gdzie widać z tyłu kabelki po głośnikach i na dystans wału, to jestem prawie pewien, że znam to auto Kolega robił to spoa. Tak jak pisałem, auto miało żarówiasto pomarańczową tapicerkę na zamówienie w środku zrobioną i miało służyć do lansu po Wrocku:)
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Dokładnie tak. Miało żółtą tapicerkę ale tylko tył. Był w kolorze białym, ale za to z plastikiem zamiast plandeki. a kupiłem pod Warszawą.
droidboo co jeszcze wiesz o moim Samuraiu ciekawego?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-09, 23:02
Że Ci dystans do wału nie zardzewieje Wtedy suza była po remoncie blacharskim i malowaniu, z nowym zderzakiem i windą. Kolega obniżył też silnik, bo był zamontowany tak, że maska się nie zamykała. Może uda mi się jakieś fotki dla Ciebie załatwić Fajnie, że wiadomo, że auto jeździ nadal a nie ktoś je pociął i zakatował
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Jak się znajdą jakieś fotki to będę wdzięczny za podesłanie.
Auto jeździ i ma się z każdym dniem coraz lepiej:) Zostało sprawdzenie/naprawienie wycia przy dodawaniu gazu i w przyszłości wspomaganie.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-10, 14:51
Z tym wyciem, to Ci napisałem w innym poście, jak na szybko sprawdzić, która przekładnia wyje. U mnie na początku też tak wyło, przy dodawaniu gazu i wył tylny most. Nie dochodziłem co było przyczyną, bo wymieniłem cały na dyfer z 4 satelitami.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum