Ależ ja jestem przekonany do używki...
Na początku do samca założyłem nową, bo nie miałem czasu żeby chodzić po gazownikach i pytać ile kosztuje sam papier
Od tamtego czasu z oryginalnej instalacji pozostały tylko rurki miedziane
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-03-07, 22:20
Jeśli mogę między Wódzię a Ogóreczka... Kostinho się nie upiera, Kostinho jest mistrzem w wynajdywaniu argumentów za swoimi racjami i moim zdaniem trudno dyskutować z większością z nich. Pewien kłopot pojawia się gdy interlokutor stara się przekonać Kostinho do swojego zdania, niejako indoktrynując go za wszelką cenę, zamiast - podobnie do wspomnianego Kostinha - sprawnie lobbować za swoim podając nowe argumenty. Ot nie każdy może być mistrzem we wszystkim... :D
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Moim zdaniem instalacja LPG nowa czy stara nie ma różnicy byle była sprawna i odpowiednio zasilała nasz silnik,w przypadku samurai'a 1.3 lub 1.6 z vitki polecam gaźnik gazowy IMPCO 125 drogi ale osiągi niesamowite.Ale to tylko moje zdanie.
Na szrocie można kupić butlę za grosze, często jest w nich gaz więc cena jest minimalna oby tylko legalizacja była na kilka lat do przodu. A jeśli chodzi o blos-a to mój kolega który montuje lpg nie poleca, kolega ma w terrano 3,0 v6 blosa i z jego opinii wynika, że nie ma wielkiej różnicy w porównaniu do zwykłego dobrze założonego gazu. Jedyny plus blos-a jaki widzę to brak zwężki na dolocie a co za tym idzie dobra jazda na benzynie.
mialem instalke ze szrotu 2 przeglady byly git na 3 diagnosta znalazl braki w swiadectwie homologacji d dokladnie jego duplikacie brak dozoru technicznego teraz zrobil bym tak nowa butla ale wielozawor i reszta gratow co bedzie, poza tym jeszcze starostwa mają rozne podejscia do butli z demobilu jak sie dopatrza ze jezdzila w aucie moga nie wpisac gazu w dwodu tak tlumaczyl mi gosc od gazu ze niby sprawdzaja nr zbiornika albo powinni to robic a sama butla to groszowe sprawy wielozawor to koszta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-09, 22:27
Paradoksalnie butla nie ma szans się zepsuć, za to wielozawory psują się często, a od nich zależy bezpieczeństwo w największym stopniu, dlatego tą cześć instalacji przy jakiejkolwiek niesprawności powinno się wymieniać na nowy bez zastanowienia.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum