Wysłany: 2014-03-26, 09:39 Wiatrak chłodnicy i końcówki drążka
Koledzy,
Mam nadzieje że to nie jest tendencyjne pytanie, ale padł mi wiatrak w moim samuraju 2002 1.9D Santana SJ413. Za przekaźniku się załącza i nic. Zapewne do wymiany witrak i tu moje pytania czy używany kupić jesli tak to jaki i gdzie szukać najlepiej. A może nowy tylko jaki? Jakie mają koledzy doświadczenie w tej kwestii. Od razu może zapytam o przeczyszczenie chłodnicy, ponoć karchrem z daleka można ja bym się obawiał e pokrzywią się blaszki a może sprężonym powietrzem? I co koledzy myślą o przeczyszczeniu jakimś prepartem od środka?
Druga kwestia to końcówki drążka kierowniczego, chce je ściągnąć nasiłowałem się już konkretnie wiec przeszedł bym do opcji ściągacza, tylko w internecie można ich znaleźć całkiem sporo o różnej rozpietości cenowej stad moje pytanie jaki byłby najlepszy do samuraja i nie poszarpał po kieszeni?
[ Dodano: 2014-03-26, 09:53 ]
Bron boze chlodnice karcherem ... Zwyklem wezem przyciskasz z drugiej strony i lejesz. Ewentualnie zrob cisnienie palcem. Jak bedzie za duze to zniszczysz piorka.
[ Dodano: 2014-03-26, 09:54 ]
I podobno dobrze jeszcze jakims preparatem do chlodnic to spryskac, predzej wyjdzie brud ze srodka.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-03-26, 10:01
Pacmano tylko ja nie jestem pewny czy w dieslu siedzi ten sam co w benzyniaku Sj413. Sam rozmiar chłodnicy jest inny przecież, więc raczej wiatroda też nie spasuje plug and play. Zdaje się, że jest też różnica pomiędzy 1.9 D a 1.9 TD.
Kuna - spróbuj najpierw wykonać tel do ASO - jak nie padniesz trupem po usłyszeniu ceny to może być ok. Zdarzają się ceny w ludzkich pieniądzach nawet w ASO. Jak nie w ASO to trza wziąć ten co masz i coś dopasować z matrycą w ręku. Na szybko zerknąłem w katalog IC nie mają.
Chłodnicy nie odważyłbym się karczerować. Zwykły szlauch, niskie ciśnienie, szczoteczka do zębów i pucujemu stare komary z pomiędzy ósemek ;) środek możesz przepłukać zwykłą wodą a na koniec specyfikiem do płukania chłodnic.
[ Dodano: 2014-03-26, 10:06 ]
Według katalogu i pod warunkiem, że wciąż masz oryginał pod maską to sam wentylator ma numer: 1171084CA0 i wygląda jak ten: http://www.euro4x4parts.c...r_assembly.html
A tak w ogóle to weź no mierniczek w dłoń i upewnij się, że faktycznie jest prąd na złączu wentylatora, a nie że tylko termowłącznik cyka bo może to kwestia elektryki. No i może tylko zatarty silnik i nie ma siły wystartować i udałoby się zreanimować.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-26, 10:44 Re: Wiatrak chłodnicy i końcówki drążka
Kuna napisał/a:
Koledzy,
Druga kwestia to końcówki drążka kierowniczego, chce je ściągnąć nasiłowałem się już konkretnie wiec przeszedł bym do opcji ściągacza, tylko w internecie można ich znaleźć całkiem sporo o różnej rozpietości cenowej stad moje pytanie jaki byłby najlepszy do samuraja i nie poszarpał po kieszeni?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum