Wysłany: 2014-04-01, 21:49 łozysko oporowe pomocy ????
witam kolegów zakładam nowy temat bo nigdzie sie nie dopatrzyłem podobnego . Szukam jakiegos rozwiazania by łozysko wytrzymało wiecej jak 3 tyg ,w ostatnim czasie zajezdziłem łozysko asin po 2ch wyjazdach w teren i valeo po jednej niedzieli , mam nadzieje ze ktos cos wymyslił jak temu zapobiec dodam ze mam blache osłaniajacą koło zamachowe i wszystkie dziury pozaslepiane .pozdrawiam łukasz
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-01, 21:56
a ten wałek na którym montuje się łożysko nie ma jakiś podejrzanych śladów zużycia? Nieźle Ci idzie mordowanie tych łożysk, rozbieranie skrzyni-sprzęgła chyba robisz już po ciemku, w okularach a`la Steve Wonder ;)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-01, 22:02 Re: łozysko oporowe pomocy ????
lucasTBU napisał/a:
witam kolegów zakładam nowy temat bo nigdzie sie nie dopatrzyłem podobnego . Szukam jakiegos rozwiazania by łozysko wytrzymało wiecej jak 3 tyg ,w ostatnim czasie zajezdziłem łozysko asin po 2ch wyjazdach w teren i valeo po jednej niedzieli , mam nadzieje ze ktos cos wymyslił jak temu zapobiec dodam ze mam blache osłaniajacą koło zamachowe i wszystkie dziury pozaslepiane .pozdrawiam łukasz
A może łapa Ci nie cofa łożyska i mimo zasprzęglenia słoneczko napędza cały czas łożysko. Ewentualnie źle ustawione sprzęgło (brak luzu na lince, co sprowadza się do ciągłej pracy łożyska. Jak zdejmiesz skrzynię, to jest tam czysto, czy jednak syf do środka wchodzi? Tak jak napisał Sam looknij też na tą tuleję po której łożysko się ślizga, choć większego wpływu to raczej nie ma na tak szybkie zużycie łożyska.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-04-03, 09:00
sprawdź, czy linka nie blokuje się gdzieś w pancerzu. Poluzuj ją z łapy, potem odpowiednio naciągnij.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
dziekuje koledzy dałem sobie spokój jak szumiało tak szumi było orginał asin teraz valeo i szumi .podejrzewam ze to wina tylko wody i błota jak wymysle jak je zmodyfikowac to dam znac narazie brak wolnego czasu ,padnie to bedzie sie robic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum