Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Panchard czy sieżant???
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2014-04-01, 12:08   

znajomy który ma to rozwiązanie w swojej zmocie i od strony mostu ma połączenie jak przy radiusach, czyli po dwie tuleje na stronę, a od strony ramy na unibalu, z tym że ten wahacz ma naprawdę masywny, bo podobno dość mocno to dostaje w dupę przy jego 250 konnym silniku

[ Dodano: 2014-04-01, 12:16 ]
to rozwiązanie jest w czerwonym aucie na pierwszym planie

https://picasaweb.google.com/118021647402788718862/WOSPSwidnica2014?authkey=Gv1sRgCLvPspnnxtyLrgE#5969943855044808578

dodam, że jest ono zarejestrowane jako samurai :mrgreen:

ale z samuraia pozostały w nim tylko dwa niewielkie kawałki ramy
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-04-01, 12:32   

Te rurki co leca obok amora to jakas regulacja czy od chlodnicy?
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2014-04-01, 12:42   

to jest wydech
nigdzie indziej się nie dało go zmieścić

[ Dodano: 2014-04-01, 13:01 ]
tu trochę lepiej widać jak się zrobi zbliżenie

https://picasaweb.google.com/118021647402788718862/WOSPSwidnica2014?authkey=Gv1sRgCLvPspnnxtyLrgE#5969946402960208962
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
droidboo 
zapaleniec
Zwany Miśkiem.



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 274
Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-01, 13:26   

Chomik, a tego uniballa, to ma jakiegoś lepszego, czy z agromy od ciągnika? Mi się na andku otwiera cała galeria. Mówisz o tej zmocie z czerwona klatka ze znaczkiem m3 na grillu? Widziałem to auto na jakimś filmie terenwizji:)
_________________
Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2014-04-01, 13:41   

nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że ma coś takiego: http://4x4.net.pl/inne/131-creeper-joints-.html

ale pewnie takie duże z agromy też dadzą radę
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
droidboo 
zapaleniec
Zwany Miśkiem.



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 274
Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-01, 14:59   

Ten creeper, to jest zajebiaszczy. Te z Agromy podobno mają taki problem, że szybko się na nich luz pojawia, bo tam żadnego zabezpieczenia przed syfem, i rzekomo momentalnie się wycierają, a jak nie ma tam nigdzie żadnego elastycznego połączenia, to będzie walić, że aż miło przy nawet mini luzie. Dlatego właśnie pytam, czy ktoś to testował, bo cena jest duuuuużo niższa niż dedykowanych unibolli.
_________________
Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-04-01, 17:56   

znam ten pojazd :) kiedyś był niebieski i pochodzi z Koszalina i nie miał 250km tylko 220 bo wstawiony był tam 2,5 vanos z BMW z kolektorem z 2.8r :) wcześniej wahacz zakończony był główka cięgna i nie dam sobie palca obciać ale był chyba przyspawany na stałe do mostu .Jesli chodzi o test to chciałem tak zrobic ale nie miałem gdzie zmieścic mocowania a pod rama nie chciałem dawać bo pizdowaty prześwit by był . Jak coś to mam taka główkę z dorabianymi tulejami na śrubę m14 albo m16 później poszukam fotek jak to wygladało u mnie




[ Dodano: 2014-04-01, 20:41 ]
na tej fotce tez wyglada jak przyspawany
 
 
     
droidboo 
zapaleniec
Zwany Miśkiem.



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 274
Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-01, 22:51   

Przyspawany, bo nie ma potrzeby żadnych gumek stosować przy moście. Jeżeli jest zaczepiony do ramy w jednym punkcie, to most się może obrócić nawet o 360 stopni, jeżeli pozwoli mu na to połączenie. Swoją drogą most z foty bardzo ciekawy z dodatkową przekładnią kątową :)

[ Dodano: 2014-04-01, 23:05 ]
A teraz małe porównanie sierżant vs panhard. Zawieszenia na standardowych, nowych częściach, żadnych coiloverów, unibolli i innych wyczynowych amorów.

1. Zawieszenie na czterech radiusach i orygnialnych, nowych tulejach gumowych, wszystko disco 1; wedle zamawiającego. Auto max wykrzyż miało ciut większy niż na tej fotce; na zdjęciach nawet wygląda na więcej niż w rzeczywistości było.




2. Zawias przód radius i polibusze disco 1, tył sierżant i używane gumisie disco 1. Wykrzyżowi do maxa również jeszcze brakuje, nie mieliśmu już na co wjechać :mrgreen:



_________________
Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.