Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-07, 17:37
Samurai bez spoa jest już wywrotny... W USA miał duże problemy z dopuszczeniem przez to, bo nie przechodził testu łosia, a co dopiero ze spoa. Niestety; lekkie, wąskawe mosty, krótki rozstaw osi robią swoje.
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-07, 18:37
droidboo napisał/a:
Samurai bez spoa jest już wywrotny... W USA miał duże problemy z dopuszczeniem przez to, bo nie przechodził testu łosia, a co dopiero ze spoa. Niestety; lekkie, wąskawe mosty, krótki rozstaw osi robią swoje.
Akurat to nie jest do końca prawda. Tutaj materiał (polecam obejrzeć obie części):
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-07, 22:06
O Chłopie dzięki za sprostowanie! To wygląda jak wielka teoria spiskowa. Plota się nawet u nas szerzy. Słyszałem też kiedyś, że podobno sj-ty nie były sprzedawane w USA przez ten test, ale teraz nie mam już pojęcia, czy to możliwe...
Nawiązując do crash testa, to nie wypadł samiec tak źle Swoją drogą w Polsce obydwa auta jeszcze by jeździły po naprawie jako niebite
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
O Chłopie dzięki za sprostowanie! To wygląda jak wielka teoria spiskowa. Plota się nawet u nas szerzy. Słyszałem też kiedyś, że podobno sj-ty nie były sprzedawane w USA przez ten test, ale teraz nie mam już pojęcia, czy to możliwe...
Nawiązując do crash testa, to nie wypadł samiec tak źle Swoją drogą w Polsce obydwa auta jeszcze by jeździły po naprawie jako niebite
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 274 Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-07, 22:26
Samurai w brew pozorom jest w miarę bezpieczny. Myśleli wtedy np o tym, żeby kolumna kierownicza przy uderzeniu z przodu się skróciła i nie zabiła kierownika, poduszki budy są tak zrobione, żeby nie ścięło szpilek i energia się ładnie przeniosła z ramy na budę i odwrotnie, kształt ramy jest taki, że powinna się pogiąć odbierając część energii, ale ten filmik co wkleił maror, to pierwszy crash samuraia jaki widziałem, więc jak to rzeczywiście wygląda nie wiem.
Tutaj jest jimny
_________________ Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-08, 00:04
Właśnie sam byłem ciekaw bo do mnie podobna plotka dotarła Ale jak widać było inaczej, te filmiki wyjaśniają też czemu w USA praktycznie 90% Samuraiow jest rocznik 88' albo 89' (co mnie zawsze dziwiło).
Co do crash-testu to jest to jedyny jaki widziałem, albo innych nigdy nie przeprowadzono albo wyniki były tak drastyczne że postanowiono ich nie publikować
Kryzys, wyje Ci most czy coś to się nie dziwię. SPOA z całym szacunkiem dla Twojego kolegi jest lekko zdupczone. Popatrz na kąt pracy wału tylnego a dokładniej na krzyżak przy dyferencjale... nie może tak być chyba że miałbyś wał na podwójnym kardanie to OK ale go tam nie widzę, z przodu jeszcze gorzej bo przez zły kąt pochylenia główki cierpi wał, krzyżaki a co gorsza rozjechany jest też kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jeśli tego nie poprawisz będziesz nagminnie rozwalał krzyżaki, wielokliny na wałach oraz z przodu zetniesz szybko opony na czarnym że nie wspomnę już o stabilności w zakrętach itp...
Nie traktuj proszę tych słów jako krytyki, każdy robi jak chce ale to sprawa dobrej rady.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum