Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2014-04-14, 21:29
problem z pradem
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2014-04-13, 21:21   problem z pradem

witam
sytuacja jest taka iz po przekreceniu stacyjki nic sie nie dzieje, aku nowy, rozrusznik 2 miechy po regeneracji
ale wystarczy ze dam na luz i popchne go 2 metry w tyl i jak za czarodziejska rozdzka odpala
mysle nad kabelkiem od rozrusznika do stacyjki albo o stacyjce ale przeciez wystarczy popchnac delikatnie i srru - pali :mrgreen:
ma ktos pomysla?
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-13, 21:34   

Sprawdź ten kabelek,który dochodzi do elektromagnesu rozrusznika.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-13, 21:39   

a jak w takim "martwym" stanie podpinasz rozrusznik na krótko bezpośrednio z aku to kręci?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2014-04-13, 21:59   

chodzi ci o to ze tam gdzie idzie kabelek ze stacyjki- w to miejsce z aku?,
sytuacja dziwna bo ruszalem tym cienkim kabekiem i nic a tylko cofne i gitarra
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2014-04-13, 22:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-13, 22:05   

A spróbuj dać + bezpośrednio na automat -tam,gdzie dochodzi ten cienki kabelek.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-13, 22:07   

Jeśli to pytanie o kabelek do mnie to tak, żeby odpalić na krótko trza podać plus tam gdzie oryginalnie wchodzi kabelek ze stacyjki. Tylko jakbyś to robił to 100% pewności, że samcio na luzie, a dla pewności jeszcze lepiej reduktor na N, inaczej rozjedziesz się sam swoim samochodem.

A jeszcze nie wiem co to w praktyce oznacza, ale lubię brzmieć fachowo "może się szczotki wieszają" :D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2014-04-13, 22:13   

ok, dzieki chlopacy - jutro dam znac, tzn jak mi zachoruje bo na 10 odpalen -1moze 2 mam taki wlasnie efekt, ale przygotuje sobie kabelek i w razie w od razu sprawdze

no dobra jesli to to bedzie, to co zrobic? co wymienic? - bo elektryka to dla mnie czrna magia
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-13, 22:17   

Jeżeli kabelkiem będzie palił,to albo kabel od stacyjki ma przerwę,albo stacyjka do d...
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2014-04-13, 22:22   

ok, kabel i zacisk wymienialem wiec jest dobry, wiec stawiam na stacyjke, zwlaszcza ze wlasnie do mnie dotarlo ze mialem problemy kilka razy ze stacyjka, tzn. wlozylem kluczyk i nie chciala sie stacyjka przekrecic
bylo to zdarzenie rzadkie, zaledwie 2-3 razy w ciagu 2 miechow ze zapomnialem
wiec moze stacyjka sie pieprzy
w kazdym razie rozbiore ja i gdy nie bedzie chcial odpalic spruboje odpalic na krotko bez kluczyka
dam znac co to bylo

dzieki chlopacy

ps. [rzyomnialo mi sie ja w oplu poszla mi stacyjka i dlugo jezdzilem z rozebrana stacyjka i srubokretem zeby odpalac :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-13, 22:24   

Albercie, kolega Manias popełnił świetnego posta z instrukcją jak obejść stacyjkę w takim przypadku. Polecam, sam stosuję. http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2568

[ Dodano: 2014-04-13, 22:26 ]
Znaczy się zupełnie stacyjki nie obejdziesz, ale prąd który będzie przez nią przepływał będzie nieporównywalnie mniejszy do tego który jest potrzebny w normalnym układzie żeby ruszyć automat. Jak styki nadpalone to pomoże. Jak zupełnie stacyjna zdupczona to możesz zrobić sobie dodatkowy przycisk w desce do uruchamiania rozrusznika. Są też takie rozwiązania pokazane na forum.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.