Od 02-2014 jestem posiadaczem SJ 410 a właściwie Land Rover Santana (tak jest w dowodzie )
krótki opis konfiguracji:
89 rocznik
silnik 1.6 TD vw
skrzynia 5 z 1.3
reduktor i mosty oryginał 1.0
resory lovells +2" +wieszaki +2" + polibusze
winda EVO 8000LBS
Ogólnie samochód wymaga drobnego dopieszczenia ale podstawowe narządy życiowe są w dobrym stanie resztę się ogarnie :) Na razie przywracam mu powoli odpowiedni stan mechaniczny, na zmiany przyjdzie jeszcze czas
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-24, 22:34
Jaszczur napisał/a:
nie wiem czy będzie bo ogarniam dopiero wrzucanie fotek
No i pasi konik :) całkiem zgrabnie wygląda. Przyznam się szczerze, że spodziewałem się dużej żyrafy. A jak odczucia kierownika, nie ma strachu że boczka złapie?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Przyznam odrobina niepewności jest Na razie nie testowałem ostro, staram się uważać ale trochę dziwne uczucie jest Wcześniej jeździłem czasem cywilem na szerokich mostach i klapniętych resorach to inaczej było
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-04-25, 08:38
1,6td wygląda przez dziurkę na świat tak wyszło motaczom.
Prawdopodobnie przy garbatej masce od 1,3 wszystko by się pomieściło, a płaska od 1,0 wymagała cięcia.
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: 2014-04-26, 12:23 Re: Jaszczur
Jaszczur napisał/a:
Witam
Ogólnie samochód wymaga drobnego dopieszczenia ale podstawowe narządy życiowe są w dobrym stanie resztę się ogarnie :) Na razie przywracam mu powoli odpowiedni stan mechaniczny, na zmiany przyjdzie jeszcze czas
też tak myślałem jak zabierałem się za remont swojego, ale co nas nie zabije to nas wzmocni
Koncepcja efektu końcowego mojego egzemplarza oczywiście jest o wiele bardziej rozwinięta ale trzeba mieć przy czym dłubać w wolnych chwilach Możliwości warsztatowo garażowe niestety na razie ograniczają mnie dość mocno wiec pierwszy sezon przeznaczam na weryfikacje tego i owego jak to w nowo nabytym samochodzie i zapoznanie ze szczegółami powyższej konstrukcji
[ Dodano: 2014-08-24, 16:40 ]
Pierwsze zmiany
chłodnica z 205-ki + 2 wiatraki elektryczne 10" i zapinki klapy, oryginalny zamek wymagał demontażu
[img]http://[/img]
[img]http://[/img]
[ Dodano: 2014-11-26, 00:46 ]
Od dziś na tyle świeżo zamontowany zaspawany dyfer, za kilka dni testy w terenie :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum