Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Pompka przyśpieszacza paliwa
Arek2828_2A 
rozgadany
Arek28


Wiek: 47
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 121
Skąd: Gryfów Śl.
Wysłany: 2014-04-29, 21:50   Pompka przyśpieszacza paliwa

Witam posiadam gażnik Pony praca silnika była nierówna ale Samurai miał (zrywa) po regulacji śrubką i białym pokrętłem chodzi idealnie tylko powstała turbo dziura po oględzinach okazuje sie że pompka przyśpieszacza nie wtryskuje paliwa,rozebrałem niby ok zabardzo nic tam nie ma membrama cała sprężarka nic nie pomogła.Dodam jeszcze że posiadam drugi gażnik i przy najmniejszym ruchu cięgna wtryskuje paliwo.Czy przyczyna może być zła regulacja chodzi bardzo równo?czy coś się zatkało?
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2014-04-30, 12:15   

przeczyść kanalik od pompki przyspieszającej, ona tylko działa gdy otworzysz szybko przepustnice.
 
 
     
Arek2828_2A 
rozgadany
Arek28


Wiek: 47
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 121
Skąd: Gryfów Śl.
Wysłany: 2014-05-02, 21:59   

Czyli trzeba rozebrac cały gażnik? czy jak? po odkręceniu dekielka sa trzy dziurki drucikiem nie idzie powietrzem jak dmucham to dwie dolne sa zespolone przelot jest górna zatkana. w drugim gazniku to działa ale zaś jak odpalam to po chwili gaśnie jak wleje paliwo bezpośrednio to chodzi na szybkich i wolnych obrotach czyli dysza głowna zatkana? najgorsze jest to że nie mogę rozdzielić części aluminiowej od tej plastikowej spód puścił a srodek jak by był sklejony.
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2014-05-02, 22:41   

Arek2828_2A napisał/a:
Czyli trzeba rozebrac cały gażnik? czy jak? po odkręceniu dekielka sa trzy dziurki drucikiem nie idzie powietrzem jak dmucham to dwie dolne sa zespolone przelot jest górna zatkana. w drugim gazniku to działa ale zaś jak odpalam to po chwili gaśnie jak wleje paliwo bezpośrednio to chodzi na szybkich i wolnych obrotach czyli dysza głowna zatkana? najgorsze jest to że nie mogę rozdzielić części aluminiowej od tej plastikowej spód puścił a srodek jak by był sklejony.

tak musisz tą dziurke wyczyścić, w drugim gaźniku zobacz czy czasami uszczelnienie gaźnika jest dobre i regulacja. z samochodowymi gaźnikami zbytnio nie miałem do czynienia bardziej z motocyklowymi...
głowna dysza jak jest zapchana to nie chce się wkręcić na obroty, przerywa a czasami nie chce odpalić ale to zależy dużo od konstrukcji gaźnika. z tą plastikową częścią spróbuj przekręcić raz w jedną raz w drugą strone żeby puściło ale trzeba uważać żeby nie pękło. Tak jak wcześniej napisałem chyba dotrysk paliwa jest tylko przy mocnym naciśnięciu gazu...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.