Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
nygus
nygus 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 62
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-30, 11:55   nygus

Przedstawiam mojego Samurai'a. rocznik '90, silnik na wtrysku. któryś z poprzednich właścicieli miał zapędy offroadowe bo są Colway'e C-Trax MT 195/80r15 i lift zawiesu. niestety zestaw x-shock dakar jedyne co robi to groźnie się nazywa. ale dzięki pomocy forumowiczów udało się zdiagnozować, że winne są resory "betony" i w majówkę będę przeprowadzał operację "zmiękczenia" ich. zobaczymy jak wyjdzie. temat będę się starał aktualizować na bieżąco.

kilka fotek osiołka



lekkie topienie












tutaj już trochę gorsza wtopa


ponieważ w trakcie jakiegoś wypadu połamałem zderzak i pozrywałem wiązkę od świateł trzeba było zmotać nowe oświetlenie tyłu. profesjonalnie


i jakieś filmiki
https://www.youtube.com/watch?v=e9qtXh4QPkA
https://www.youtube.com/watch?v=RfCMya77rp8
https://www.youtube.com/watch?v=cGtEqEM7yBY
tutaj idealnie widać jak "robi" zawias :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Nkl_LymkIAg
Ostatnio zmieniony przez nygus 2016-01-18, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gardor 
rozgadany



Wiek: 32
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 143
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-04-30, 15:54   

Witamy w rodzinie ;) Zobacz czy masz zrobione z odpowietrzeniami w mostach i reduktorze żeby woda sie nie dostawała bo widzę ze topisz maszyne ;D Ogarniaj zawias i montuj snorkel no i śmigaj ostro ;D
 
     
bart9018 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 208
Skąd: PAROLE
Wysłany: 2014-05-03, 17:33   

resory masz oryginalne ??
_________________
JUZ SAMURAI:):):)
 
     
nygus 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 62
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-05-03, 22:56   

resory i amortyzatory mam x-shock dakar. wczoraj walczyliśmy z przodem, wyjęte po 1 piórze z resorów i odpięty stabilizator. wydaje się, że jest odrobinę lepiej. jak z tyłu wyjmiemy pióra wrzucę fotki dla porównania.

Gardor napisał/a:
Zobacz czy masz zrobione z odpowietrzeniami w mostach i reduktorze żeby woda sie nie dostawała


odpowietrzenia są ori :-| w tygodniu ogarnę wężyki i będziemy działać :mrgreen:
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2014-05-04, 19:07   

stabilizator też dużo blokował wiem po swoim :D. wyciągarke jakąś też będziesz wsadzać? :D
 
 
     
kewin 
stały bywalec
kewin 4x4



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 209
Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2014-05-04, 19:19   

Gardor napisał/a:
Witamy w rodzinie ;) Zobacz czy masz zrobione z odpowietrzeniami w mostach i reduktorze żeby woda sie nie dostawała bo widzę ze topisz maszyne ;D Ogarniaj zawias i montuj snorkel no i śmigaj ostro ;D

ja mimo odpowietrzen co wyjazd zlewam oleje i daje nowe bo tak lepiej ;)
_________________
Suzuki evo3 by 4xdrive ;)

Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
 
 
     
bart9018 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 208
Skąd: PAROLE
Wysłany: 2014-05-04, 19:59   

chcialbym zeby moje mazury tak pracowaly :-(
_________________
JUZ SAMURAI:):):)
 
     
nygus 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 62
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-05-05, 10:03   

maciek111 napisał/a:
wyciągarke jakąś też będziesz wsadzać? :D

hi-lift'a ew. tirfor :mrgreen:

na razie muszę się zająć usterkami po wczorajszym błotkowaniu :-| oparłem się brzuchem na betonowych płytach, myślałem, że ramą a reduktor wystawał i jak mnie chłopaki popchnęli to się coś mu się stało bo jak 4L wrzucę to kontrolka się nie świeci i auto nie jedzie. podejrzewam, że któraś poduszka się zerwała ale w tygodniu do kumpla na kanał muszę wjechać i sprawdzić.
no i sprzęgło się poddaje :lol: chyba będę od razu chciał na FSO przerobić.


bart9018 napisał/a:
chcialbym zeby moje mazury tak pracowaly :-(

może się jeszcze nie ułożyły ?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-05, 10:58   

Jak nie jedzie na 4H w ogóle a na 2H jeździ to raczej rozdupczyło bebechy reduktora. Zerwana (jedna) poduszka raczej nie unieruchomi auta tylko będzie telepało reduktorem, wałami, całą budą i kosmosem i to przy jeździe na 2H również ;) Chyba, że Ci urwało poduszkę razem z łapą i postawiło reduktor w poprzek :D ale to raczej na 2H też byś nie pojechał. Kontrolka to raczej mały pikuś bo pewnie wyrwało Ci kabel zwyczajnie, albo czujnik uszkodzony. Bez tego da się żyć.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
nygus 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 62
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-05-05, 11:13   

problem dokładnie wygląda tak. na 2H jedzie na 4H jedzie a jak wrzucam 4L to kontrolka od 4x4 się zapala ale jak zdejmę rękę z lewarka to odskakuje z 1cm do tyłu kontrolka gaśnie i auto nie jedzie. kładłem się wczoraj pod autem i reduktor z zewnątrz nie wygląda na uszkodzony. lekkie przycierki w 2 miejscach są ale to takie jakby płaski pilnik przyłożyć i 3 razy nim ruszyć. dodatkowo jak jadę po czarnym na 2H to z miejsca do ok.40km/h są dziwne wibracje.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-05, 11:18   

A to faktycznie trochę zmienia postać rzeczy. To po obmacaniu poduszek proponuję w celach inspiracyjnych popatrzeć w temat: http://samurai.org.pl/vie...j%B1cy+reduktor , szczególnie w punkty 2,3,4 i 11 (nie koniecznie w takiej kolejności). Być może coś się z wybierakiem zadziało i nie załącza 4L zwyczajnie.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-05-05, 23:11   

Moja złota kula wróżbity Marcina podpowiada, coby zdjąć gumową osłonkę z lewarka i zobaczyć co się wtedy dzieje (w szczególności czy drążek się nie zapiera o nadwozie)

Jak tak to do sprawdzenia poduszki i łapy od reduktora bo mogło powyginać
 
 
     
nygus 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 62
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-29, 04:30   

Po ponadrocznej stagnacji temat mojego Samurai'a trochę rusza.

Na początek ogarnięte zaciski na tył:



Pzdr
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-29, 09:08   

nygus napisał/a:

Na początek ogarnięte zaciski na tył:


no niezłe cacko! :)
_________________
szym
 
     
dożek4x4 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-12-29, 09:58   

to są te z Ferrari 458 Speciale? :mrgreen:
_________________
Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
 
     
nygus 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 62
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-29, 13:13   

żeby bardziej pasowało do epoki te akurat są z F40 Competizione :mrgreen:
 
     
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 36
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-12-29, 17:42   

Zaciski prezentują się piękne ;-)
_________________
Dzordz Custom Garage
 
     
dożek4x4 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-12-29, 21:19   

z czego by nie były to i tak w samuraju będą się lepiej prezentować :) a wyglądają serio jak serio "bańka papiera"..
_________________
Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.