Wiek: 45 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 11 Skąd: Ziębice
Wysłany: 2014-08-14, 22:29
ja miałem identyczne objawy..przy gwałtownym dusił sie delikatnie ale chodził..jak poleciałem w teren i dostal w palnik to gubił wolne obroty..gasł..dusił sie....w końcu rozebeałem na cześci pierwsze wyczyściłem kupiłem wybijaczki kręgielit ..stworzyłem uszczeleczki i suzi zaczeła żyć..
_________________ SJ 413 SWAP- 1.6 8v +SPOA+lift2 Mazur +tarcze tył+215/80/15 sahara+power tech 12000lbs.odwrócone trójkąty na dystansach 3cm itd.
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 34 Skąd: DLW / DJ
Wysłany: 2014-10-02, 12:53
polecam sprawdzić przyśpieszacz zapłonu- mam to samo na oryginalnym po "idealnym" ustawieniu obrotów (850-950). po gruntownym czyszczeniu gaźnika tak mi się dzieje...
co ty to za herezje piszesz że nie ma wyjścia ? daj sobie spokój
To może gaźnik z motorynki miałeś Ten gaźnik ma więcej wyjść niż potrzeba.Wszystko gra tylko trzeba umieć ustawić.
Koledzy po wjechaniu w wodę samochód zaczyna szarpać ,dlawic się i nierówno chodzic, po jakiś 30 min. uspokaja się i jest wszystko w porządku. Pomocy...
Silikast - silikon
Chrapy- czerpnie świeżego powietrza na lodziach podwodnych II WOJNY ŚWIATOWEJ (w terenowce to bedzie snorkel)
Jak nie nurkujesz, to wystarczy nowe założyć, będzie ok.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum