Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Temperatura nieustannnie prawie na czerwonym polu 1.6 16V
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2014-06-09, 13:22   Temperatura nieustannnie prawie na czerwonym polu 1.6 16V

Witam Wszystkich

Mam mały problem z temperatura w moim Samcu z silnikiem 1,6 16V od Vitary.Mianowicie podczas mocnniejszego upalania w terenie wskazówka prawie cały czas oscyluje w granicy czerwonego pola. Dodam że ogrzewanie non stop jest rozkręcone na maxa.
Chłodnica ori samurai z przodu.Wisko przy silniku.

Czy to normalne zjawisko przy takim silniku i ori chłodnicy ??? Czy problem leży gdzie indziej ???

Pozdrawiam

michał
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-06-09, 13:39   

Badałeś temperaturę płynu jakimś termometrem czy bazujesz tylko na wskazaniach czujnika? Chłodnica cała ciepła? Termostat sprawny? Płynu odpowiednia objętość? Wskazówka tylko przy upalaniu na czerwonym czy przy normalnej jeździe też? Wiskoza sprawna?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-06-09, 14:17   

O to to, zbadać temperaturę jakimś sensownym termometrem, wskaźnik niekoniecznie jest wiarygodny.
Co do wydajności, to mam 1,6 16v spięty z ori chłodnicą od 1,0 i rzadko wskaźnik dochodzi do połowy, ale wisko sprawne i chłodnica czysta.
 
     
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2014-06-10, 09:49   

Czy wisko sprawne to nie wiem, Temperatura jest ogromna bo wywala mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy,
Płynu jest napewno więcej w układzie bo mam założony większy zbiorniczek wyrównawczy.
_________________
Samurai Blaszanka / 1.6 16V / Klatka / Mazur HD + Wieszak 2' / Blokada 100% / SIMEX 29" / Wyciągarka / itd.. by zajechać dalej w terenie
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-06-10, 10:17   

Podjedź gdzieś do warsztatu, niech ci sprawdzą szczelność głowicy
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2014-06-10, 10:31   

Głowica dziś jest u szlifierza, ,bo puściła uszczelka i zaciągnęło wodę do oleju

[ Dodano: 2014-07-08, 16:25 ]
Wisko spięte na sztywno dla pewnośći . Latane już było w największe upały i ledwo ćwiartkę przekroczyła temperatura na szafie.
_________________
Samurai Blaszanka / 1.6 16V / Klatka / Mazur HD + Wieszak 2' / Blokada 100% / SIMEX 29" / Wyciągarka / itd.. by zajechać dalej w terenie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.