Santana
1997
Silnik oryginał 1.3 wszystkie napędy itd. tez oryginał
przebieg na liczniku coś poniżej 80.000 :D
Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ zawsze mam nie po drodze z aparatem i robię fonem ;)
A więc zakupiłem go jakieś 2 miesiace temu i zapowiadał się całkiem ładnie. :D
Ale im bardziej go rozbierałem tym niżej mi opadały ręce :/
Teraz wygląda on tak i jest w trakcie remontu
Więcej zdjęć w GALERYYYY :D
https://picasaweb.google.com/106906369308176140105/SuzukiSamuraiMatrix
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-07-02, 11:56
Czekaj czekaj, kto to pisał na skwerze (Majcher? Airgaston?) z Samcem jak z kobietą, żeby dobrze poznać trzeba rozebrać :D Są i plusy - po pierwszym rozczarowaniu nadejdą lata tłuste i sute! Owocnego remontu.
A z innej beczki pytanie - jaki masz kask na głowie na fotce ze stopki?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
A gdzie tam parch, ma te same przypadłości i to w tych samych miejscach co 90% Samców, żadna nowość. Masz o tyle szczęścia że nikt tam paskudnych łapsk nie pchał przed Tobą z jakąś srebrną folią czy włóknem szklanym, pianki w progach nie ma to nie jest źle dasz radę.
No niestety już ktoś się pchał :/
Jeszcze wszędzie w nadkola napier... biteksów żeby dziury nie wychodziły.
Jak go podnosiłem to mi jedno mocowanie budy zostało w ramie :D :D :D
Ale sie pospawa :D
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-07-03, 11:37
każdy tak miał... mnie też zimą czeka małe spawanie, więc zbieram butelki na piwo ;)
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pytanie do blacharzy !! W próg wlatuje profil 100x100 i jak to spawać do progu wewnętrznego.
Punktowym (raz koło razu jak ciągłym) czy ponawiercać dziurki i tak ??
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-07-04, 16:53
Powiem ci ze 80x80 w zupelnosci starcza ja mam 100x100 i troche wystaja i druga sprawa wspawaj se na dole i u gory takie rury rospychowe bo ci sciagnie na dole w trojkat bude takie ostrzezenie
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
zanim zacząłem remont chciałem regularnie robić relacje... Troche nie wyszło aleee :D :D
Jeszcze nie skończony ale "Już nie widać światełka w podłodze :D
Kilka zdjęć słabej jakości w galerii:
https://picasaweb.google.com/106906369308176140105/SuzukiSamuraiMatrix
Tak dla ciekawości przymierzyłem oponki od dziadka skody :D
Mile widziane pytania komentarze :D
P.S. Garaż jest dziadka wiec proszę mnie nie osadzać że burdel :D :D
q4k3r, Tyle co moge Ci powiedzieć to zawsze jest zdecydowanie więcej roboty niz się planuje ;D ;D
KRZYKKU, Na mojej suczce ucze sie migomatu blacharki itd. często metoda prób i błędów. Teraz już spawam sporo większym prądem z tak ustawionym posuwem ze tylko cyka ;D
KRZYKKU, wiem wiem spokojnie :D
Rok temu dostałem od dziadka tico i robiłem sobie w nim spody drzwi... Nie mam pojęcia jak ja to pospawałem przy takich ustawieniach migomatu :D :D
no wychodzi to dla tego ze tym autem wcześniej nie jeździł pasjonat. Ja miałem auto od pasjonata - tak mi się wydaje jeśli 6-7 lat temu byli tacy. Bo nawet przy remoncie mojego takiego sajgonu nie miałem. błotniki podłoga trochę i tyle.
Teraz rdzę duszę w zarodku co roku i jakoś żyję. Można tak jak ja ze co rok po trochu cos tam albo rozgrzebać do imentu i potem cieszyć się z użytkowania. Ale gdybym zrobił drugą metodą to jak bym usiedział na miejscu
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2015-04-05, 23:41
Nie wiem czy dobrze kojarze ale przypomina mi mojego pierwszego samuraia miałem nie ruszana serie z Niemiec w miarę stanie jedynie co to sam ulepiłem nadkola z włókna i szpachli druciarstwo ale wkurzały mnie dziury jak poznasz to na filmie jest ten mój http://youtu.be/u5RFypzzFhE
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
Panowie i Panię. Jest pytanko. Czy jest sęs zostawiać stabilizator bo moja rórka przednia jest trochę podgnita i nie wiem czy mocowania zostawiać ;)
Z góry dziękuje za odpowiedz ;)
Jak masz resory to ten stabilizator wiele nie pomaga przy normalnej jezdzie. Ja przyznam ze nie odczulem w ogole jak go sciagnalem ;) A w terenie zyskujesz troche wiecej skoku zawieszenia.
Teraz to trochę inaczej wygląda ale nie mam zdjęć. Teraz już buda przepiachowana i w epoksydzie i trochę bardziej rozebrana :D
EDIT:
Panowie i Panie. Z baku paliwa pompki i przewodów nie za wiele zostało i nie bardzo wiem co i jak zrobić. Bak planuje wyspawać nowy i nie wiem jak rozwiazać. Czy zastosować pompkę paliwa zanurzeniową od innego samochodu czy zewnętrzna. Ale przy pompce w baku nie wiem jak rozwiązać przewód bo w nim co nieco ciśnienia jest i czy puścić skręcany na opaski czy dobrać ze śrubunkami. W skrócie jak Wy macie to rozwiązane i jakie rozwiązanie polecacie. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum