Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Wał tylny Niezniszalny , Pancerny od czego polecacie???
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-07-02, 10:51   

Jak już spawać kule, to proponowałbym takie rozwiązanie (dodatkowo dajesz większą rurę do gruchy, wzmacniając most)



_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2014-07-02, 13:36   

U mnie za każdym razem zniszczenia są tylko przy moście. A czy zdarzyło se wam ukręcać wały przy reduktorze?
_________________
Samurai Blaszanka / 1.6 16V / Klatka / Mazur HD + Wieszak 2' / Blokada 100% / SIMEX 29" / Wyciągarka / itd.. by zajechać dalej w terenie
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-07-02, 14:06   

Wszystko się da, tylko po co?
Wał na trzech krzyżakach nie jest warty takiej rzeźby :mrgreen:
 
     
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2014-07-03, 12:40   

A co myślicie o przespawania nowych widełek z wielkim krzyżakiem do Samurajowego wału tylko od strony mostu (gdzie wciąż się ukręca)
_________________
Samurai Blaszanka / 1.6 16V / Klatka / Mazur HD + Wieszak 2' / Blokada 100% / SIMEX 29" / Wyciągarka / itd.. by zajechać dalej w terenie
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-07-03, 16:48   

lepiej założyć już mocniejszy wał , bo znajac życie to będzie się w innym miejscu ukrecał ;-)
 
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-03, 17:09   

stachura44 napisał/a:
lepiej założyć już mocniejszy wał , bo znajac życie to będzie się w innym miejscu ukrecał ;-)


Dokładnie, wzmocnisz przy moście to Ci pójdzie przy reduktorze :mrgreen:
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-07-03, 22:14   

Maror napisał/a:
stachura44 napisał/a:
lepiej założyć już mocniejszy wał , bo znajac życie to będzie się w innym miejscu ukrecał ;-)


Dokładnie, wzmocnisz przy moście to Ci pójdzie przy reduktorze :mrgreen:


Jak da cały pancerny, to ukręci co innego :-)
Zawsze jest najsłabsze ogniwo :lol:
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-07-03, 22:58   

Dymek moze pyknij fotke tego walu od tej strony co sie ukreca to ci chlopaki zaraz postawia diagnoze ;-) co jest z nim nie tak ,bo tak mozna sobie gdybac w nieskonczonosc ;-)
 
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-07-04, 09:47   

Pytanie czy się ukręca czy schodzą się widełki od zbyt dużego kąta!
Na to nawet krzyżak z KRAZa może nie pomóc :mrgreen:
 
 
     
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2014-07-04, 10:24   

Wał dziś odebrany od specjalisty . Wymieniona na pancerną cześć z widełkami od strony wały pod krzyżak od UAZa. W weekend upalanie i zobaczymy czy to juz koniec problemów .


Miejmy nadzieję że teraz wieloklin i krzyżak przy reduktorze nie podda się w walce . :-D

[ Dodano: 2014-07-04, 10:39 ]
Tylko czy przy wieszakach +2 i resorach OME medium +2 (paraboli juz w nich prawie nie ma) może być za duży kąt.

Fakt faktem most jest zaspawany i przy ostrym upalaniu i strzelaniu ze sprzęgła tył siada na resorach.
_________________
Samurai Blaszanka / 1.6 16V / Klatka / Mazur HD + Wieszak 2' / Blokada 100% / SIMEX 29" / Wyciągarka / itd.. by zajechać dalej w terenie
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-07-04, 14:48   

U mnie przez ch?jowe cybanty most się okręcał (z pozoru nieznacznie)
Główka idzie do góry i się kończy zakres krzyżaka.
Teoretycznie podobny efekt mają esujące się resory
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-07-04, 14:57   

Dymek nakręć filmik przy ruszaniu, będziesz widział co się dzieje z gruszką.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-04, 15:06   

kostuch napisał/a:
Maror napisał/a:
stachura44 napisał/a:
lepiej założyć już mocniejszy wał , bo znajac życie to będzie się w innym miejscu ukrecał ;-)


Dokładnie, wzmocnisz przy moście to Ci pójdzie przy reduktorze :mrgreen:


Jak da cały pancerny, to ukręci co innego :-)
Zawsze jest najsłabsze ogniwo :lol:


Temat jest o pancernym wale, potem zwyczajnie kolega założy nowy o tym jak wzmocnić coś innego :mrgreen:
A prawda jest taka że wszystko można zniszczyć, tylko po co :?:
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.